حشره های عجیبی که تاکنون ندیده اید+تصاویر

دسته‌ بندی‌های مختلف در دنیای حشرات وجود دارد که گاهی شکل ظاهری و عادت‌های نامعمول حشرات، آن‌ها را به جانورانی مزاحم و گاهی جذاب تبدیل می‌کند.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در عالم طبیعت به موجوداتی بر می خوریم که حتی دیدن آن ها هم برای ما حیرت آور می باشد .
در این بین حشره  که دارای گونه های متفاوت و متنوعی  می باشند که قصد داریم به چندی از عجیب‌ترین حشرات شناخته شده در جهان هستی اشاره‌ای داشته باشیم. 
در ادامه‌ تصاویری از این حشرات را مشاهده می کنید.


این حشره چوب گردوی شاخدار شیطانی نام دارد ، که نام دیگر آن " لارو شب پره‌ی رگال" (Regal Moth) است و تا زمانی که برآمدگی بر روی سرش وجود دارد قادر به نیش زدن نیست. 




این حشره "مانتیس گل شیطانی" نام دارد که یکی از بزرگترین انواع مانتیس است و به حالتی گل مانند تکامل یافته است.





این حشره "قاقم سفید " نام دارد که در اصل نوعی پروانه‌ سمی است که عمدتا در اروپا و آسیا دیده می‌شود.




این حشره "کرم شاپرک برهمن" نام دارد که  در واقع همان کرمی است که قرار است به شاپرک برهمن تبدیل شود. این کرم یکی از عجیب‌ترین اشکال ظاهری را داشته و برآمدگی‌های بدن او جهت استتار به کار می‌روند.



"وتا"نام حشره عجیب دیگرری است که  بومی نیوزیلند بوده و با وزن 2.5 اونس (معادل71 گرم) و طول 3.5 اینچ (معادل 8.9سانتی متر) از بزرگ‌ترین حشرات جهان است.



"هاوک رتیلی" گونه‌ای زنبور است که به علت نوع حمله خود به رتیل‌ها به بدنامی شناخته شده است. این زنبور تخم‌های خود را در داخل بدن رتیل قرار داده و اجازه می‌دهد که این حشره‌ی عنکبوت سان بیچاره توسط نوزادان زنبور، زنده زنده خورده شود.





شاپرک مگس خوار، همان‌‌ طور که از نامش پیدا است نوعی شاپرک بوده که شبیه یک مرغ مگس خوار بسیار کوچک است. 



"سوسک هرکول ماداگاسکاری" حشره دیگری است که  به عنوان یکی از قوی‌ترین حیوانات جهان شناخته شده است. به طوری که می‌تواند 850برابر وزن بدن خود را بلند کند. 




این حشره عجیب" سوسک کرگدنی" نام دارد بومی استرالیا می باشد. در واقع این حشره یک نوع از انواع متفافت سوسک می باشد که در رده‌ سنگین‌ وزن‌ترین حشرات دنیا قرار دارد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار