دنیا مالی در جلسه علنی شورای شهر مطرح کرد؛

شهروندان در کمیسیون ماده 5 با مشکلات زیادی مواجه هستند

رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: در طرح تفصیلی کمیسیون ماده 5 ، امروزه مردم با مشکلات زیادی مواجه شده‌اند.

شهروندان در کمیسیون ماده 5 با مشکلات زیادی مواجه هستندبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد دنیا مالی رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای اسلامی شهر تهران، در سیصدومین جلسه علنی شورای شهر که امروز (سه‌شنبه) برگزار شد، با بیان اینکه به دنبال این بودیم که شهر را از دو قطبی شدن حفظ کنیم، اظهار داشت: طرح فرمان‌فرما در گذشته برای توسعه شمالی و جنوبی دایر شد اما بعد از مدتی توسعه شرقی و غربی را مطرح کردند در حالی‌که ما به دنبال توسعه همگانی پایدار در شهر تهران هستیم.

وی با بیان اینکه طرح تفصیلی و کمیسیون ماده 5 مشکلات زیادی را برای مردم به وجود آورده‌اند، افزود: در طرح تفصیلی باید آیین نامه‌ای استخراج شود و در شورای اسلامی شهر تهران نیز به تصویب رسد.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اینکه شهروندانی که اطراف فضاهای میراثی و پادگان‌ها زندگی می‌کنند در رابطه با پروانه‌های خود با مشکل مواجه شده‌اند، گفت: تاب‌آوری شهری نکته مهمی است که باید از طرح تفصیلی استخراج شود.

دنیا مالی با بیان اینکه در کمیسیون ماده 5 باید در مورد فضاهای بلا‌استفاده شهری، موضوع پدافند غیر عامل، ساماندهی صنایع و مشاغل مزاحم و یکسان سازی در سراسر شهر و همچنین رصد‌خانه‌ها و موضوع پایش بحث‌هایی انجام شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار