رضاوند: مسئولان قولی برای پرداخت مطالبات ندادند/ وضعیت اسفناکی درفوتبال حاکم است

هافبک تیم نفت تهران گفت:مسئولان قولی برای پرداخت مطلبات بازیکنان ندادند و ما همچنان تمرین نمی کنیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال وفوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آرش رضاوند هافبک تیم نفت تهران درباره ادامه تحریم تمرینات بازیکنان نفت با وجود حضور حسین شهریاری در محل تمرین نفتی ها بیان کرد: ما حق و حقوقمان را می خواهیم و تا زمانی که مشکل مالی بازیکنان برطرف نشود حاضر به تمرین نیستیم هرچند سرپرست باشگاه در محل تمرین شرکت کرد اما هیچ قولی به بازیکنان در باره پرداخت مطالبات نداده است و همین عامل سبب شد که ما محل تمرین را ترک کنیم.

وی افزود:باریکنان نفت با وجود مشکلاتی که داشتند در لیگ شانزدهم در رده سوم جدول قرار دارند و این نشان می دهد که تیم ما از نظر فنی مشکلی ندارد و وضعیت مالی باشگاه تیم را از حالت عادی خارج کرده است.

رضاوند درباره اینکه آیا مالک باشگاه صحبتی با بازیکنان در مورد مشکل مالی انجام داده است یا نه عنوان کرد: از روزی که شرکت بهنام پیشرو مالکیت باشگاه را برعهده گرفت فقط دو یا سه بار مسئولان را در محل تمرین دیدیم و تاکنون هیچ صحبتی برای حل مشکلات مالی از سوی مسئولان نشده است. حدود دوماه است که هیچ پولی دریافت نکردیم.

وی افزود: بازیکنان تهرانی  از وضعیت بهتری برخوردار هستند چراکه در کنار خانواده شان هستند اما بازیکنان شهرستانی بدلیل دوری از شهر و خانواده خود با مشکلات بسیاری دست وپنجه نرم می کنند.

هافبک تیم نفت تهران در باره تقابل تیم نفت با تیم سیاه جامگان در هفته دهم گفت: هرچند تمرین نکردیم اما طبق قانون باید به مصاف تیم سیاه جامگان برویم آنها نیز به علت مشکلات مالی تمرین نمی کنند و این موضوع نشان دهنده وضعیت اسفناک فوتبال ایران است که دو تیم در لیگ برتر در حالی که تمرین نمی کنند باید به میدان بروند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار