تیم ملی وزنه‌برداری نوجوانان بامداد پنجشنبه به ایران بازمی گردد

تیم ملی وزنه برداری نوجوانان کشورمان با کسب 3مدال طلا، 3مدال نقره و 3 برنز و جام نایب قهرمانی در رقابتهای نوجوانان جهان در پنانگ مالزی بامداد پنجشنبه به میهن اسلامی بازمی گردد.

کاروان تیم ملی وزنه‌برداری نوجوانان بامداد پنجشنبه به ایران بازمی گرددبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری؛ رقابت های وزنه برداری قهرمانی نوجوانان قهرمانی جهان طی روزهای 29 مهر ماه تا 4 آبان ماه در شهر پنانگ مالزی برگزار شد و تیم ملی وزنه برداری نوجوانان کشورمان پس از کسب مقام نایب قهرمانی ساعت 3:30 بامداد روز پنجشنبه(6 آبان) به میهن اسلامی بازمی گردد.

تیم ملی نوجوانان ایران در پایان این دوره از مسابقات با کسب 3مدال طلای علی داودی در دسته 94+ کیلوگرم، 2 مدال نقره و یک برنز حسین سلطانی در دسته 69 کیلوگرم، یک مدال نقره و یک مدال برنز محمدرضاروشنی در دسته 94+ کیلوگرم و تک مدال برنز احمد احمدنژاد در دسته 77 کیلوگرم، و با 471 امتیاز بعد از روسیه به جایگاه دوم دست یافت.

همچنین تیم ملی روسیه در پایان ششمین دوره رقابتهای وزنه برداری قهرمانی نوجوانان جهان با 489 امتیاز روی سکوی قهرمانی ایستاد. و تیم ملی لهستان با 456 امتیاز سکوی سوم دنیا را از آن خود کرد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار