ملکی: بازیکنان فوتبال پولدار هستند / بیست میلیون تومان، پول توجیبی فوتبالیست هاست

مدیر رسانه ای تیم فوتبال صبای قم گفت: بازیکنان فوتبال وضع اقتصادی بسیار خوبی دارند به همین دلیل بیست میلیون تومان را پول توجیبی می دانند.

رضا ملکی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در واکنش به اظهارنظر برخی از بازیکنان تیم صبای قم که پس از شارژ مالی از کم بودن مبلغ پول گلایه کرده بودند اظهار کرد: وقتی وضعیت مالی باشگاه خراب است جز صبر و شکیبایی چاره ای نیست، همین میزان بودجه را نیز مدیرعامل باشگاه به سختی و از طریق مذاکره با یک حامی مالی توانست به تیم تزریق کند. البته کادرفنی همچنان پولی دریافت نکرده است و فقط بازیکنان شارژ مالی شدند.


مدیر رسانه ای تیم فوتبال صبای قم افزود: بازیکنان فوتبال وضع اقتصادی بسیار خوبی دارند و از لحاظ مالی در رفاه هستند به همین دلیل بیست میلیون تومان را پول توجیبی می دانند اما آگاه نیستند که برای گرفتن حامی مالی و تزریق بودجه به تیم زحمت های فراوانی کشیده شده است.


ملکی همچنین با تمجید از عبدالکریم اسلامی بازیکن صبا گفت: عبدالکریم اسلامی با یک دیدگاه مثبت از حق خود گذشت و به ما گفت اگر مشکل سایر بازیکنان با پرداخت این پول حل می شود، حق الزحمه من را میان آنان تقسیم کنید. به نظر من در بین بازیکنان فوتبال بازیکن با معرفتی مانند او کم پیدا می شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار