کرمان؛

اجراي طرح هاي پاکسازي پايداري امنيت را به همراه دارد

فرمانده انتظامي استان در حاشيه اعلام رسمي طرح پاکسازي شهر کرمان، دستاورد اجراي اينگونه طرح ها را پايداري نظم و امنيت جامعه عنوان کرد.

اجراي طرح هاي پاکسازي پايداري امنيت را به همراه داردبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  بنا به اعلام پایگاه خبری پلیس، سردار رضا بني اسدي فر در حاشيه اعلام رسمي طرح پاکسازي شهرستان کرمان ضمن بازديد از ستاد فرماندهي در خصوص اهميت اجراي اينگونه طرح ها گفت: ارتقاء سطح امنيت و ايجاد محيط ايمن و عاري از مجرمان مهمترين اهداف پليس است که در سايه تلاش، برنامه ‌ريزي و اجراي طرح هاي پاکسازي مي توان به آن رسيد.

وی افزود: طرح کنوني پاکسازي شهرستان کرمان با رمز يا سيدالشهدا نيز با همين هدف آغاز و در جهت ارتقاء امنيت اين شهرستان از طريق پاک کردن نقاط جرم خيز آن از لوث وجود مجرمان و در نهايت ايجاد امنيت پايدار در دستور کار مأموران انتظامي قرار گرفته است.

وي خاطر نشان کرد :کارکرد ديگري که اجراي اينگونه طرح ها دارد ايجاد رعب و وحشت در دل مجرمان است که خود عاملي خواهد بود در جهت بهبود نظم و امنيت شهرستان لذا فوايد اجراي اينگونه طرح ها صرفاً انتظامي نيست بلکه پيشگيرانه و اجتماعي نيز هست.

فرمانده انتظامي استان افزود:کوشش کارکنان در کنار اجراي طرح ها براي دستگيري مجرمان و ايجاد امنيت پايدار، براي سازمان يک سرمايه اجتماعي به وجود مي آورد که تعامل پليس با شهروندان و آحاد جامعه را گسترش خواهد داد.

سردار بني اسدي فر تأکيد کرد: ثمره اين تعامل زماني نمايان مي شود که بدانيم مردم حتي با ديدن پليس هم احساس آرامش مي کنند و مي دانند که با وجود پليس امنيت شهرشان تأمين و محيط براي زندگي خوب و آرام آنان فراهم است.

انتهای پیام/ ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار