دقیقی:

بازیکنان سیاه جامگان جزو با غیرت ترین بازیکنان لیگ محسوب می شوند

مهاجم تیم سیاه جامگان گفت:می توان تیم سیاه جامگان را جزو با غیرت ترین باشگاه های لیگ برتر ایران نامید.

سعید دقیقی در گفت و گو با حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درمورد اتفاقات امروز تمرین تیم سیاه جامگان بیان کرد: بالاخره در این چند وقت اخیر شرایط خوبی در تمرینات تیم حاکم نبوده،مشکلات فراوانی در این تیم وجود دارد. از طرفی امیدوارم سرمربی پیشین تیم سیاه جامگان یعنی فرهاد کاظمی در ادامه راه شان موفق باشند.همچنین بعد از جدا شدن کاظمی از مشکی و قرمز پوشان مشهدی، یک شخصی به کادر فنی مدیریت تیم سیاه جامگان اضافه شده که از اعتبار زیادی در بین مردم ایران برخوردار است تمام مردم احترام زیادی برای وی قائلند ،خداداد عزیزی بعد از اضافه شدن به تیم طی صحبت هایی که با بازیکنان در تمرین امروز تیم داشت اعلام کرد،در صورتی که برنامه های وی توسط کادر مدیریتی به طور منظم پیاده شود این باشگاه می تواند در آینده حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد.

وی ادامه داد: همچنین در این چند وقت اخیر هم بعضی از افراد به داخل صفحه شخصی حسین بادامکی و بعضی دیگر از بازیکنان تیم رفته بودند و الفاظ رکیکی را به این چند نفر نسبت داده بودند.تمام این عوامل باعث شد تا اتفاقات ناگواری در تمرین امروز تیم رخ بدهد،به شخصه می توانم حسین بادامکی را یکی از با غیرت ترین فوتبالیست های مشهدی بیان کنم.حسین بادامکی در این چند روز اخیر سعی می کرد تا حال و روز تیم سیاه جامگان را از این وضعیتی که گرفتار شده نجات دهد.

مهاجم تیم سیاه جامگان گفت: امیدوارم با حضور خداداد عزیزی در تیم سیاه جامگان مشکلات این تیم به مرور زمان حل شود در ادامه فصل بتوانیم شرایط بهتری را رقم بزنیم.البته باید تاکید کنم که باید مدتی را صبر کنیم تا وضعیت این تیم دوباره مانند گذشته شود.

بازیکن تیم اسبق ماشین سازی چه کسی به عنوان سرمربی این تیم در ادامه لیگ برتر انتختاب خواهد شد،اظهار داشت: در این مورد نمی توانم حرف خاصی بیان کنم امیدوارم هر کسی که انتخاب می شود بتواند شرایط تیم سیاه جامگان را در ادامه لیگ برتر بهتر کند.

دقیقی در مورد اینکه چه زمانی مطالبات مالی بازیکنان این تیم پرداخت خواهد شد، افزود: طبق قول و قرارهایی که باشگاه سیاه جامگان نسبت به بازیکنان دارد باید مطالبات مالی اعضای تیم سیاه جامگان را تا آخر فصل پرداخت کند،درسته که الان این وعده ها عملی نشده اما پس از آمدن خداداد به تیم سیاه جامگان وی به تمامی نفرات اعلام کرده به طور حتم تا 20 روز آینده مطالبات مالی شان را باشگاه پرداخت کرد. همچنین خداداد اعلام کرده است در صورتی که حق و حقوق بازیکنان سر موعد مقرر پرداخت نشود، در آن صورت از این تیم جدا خواهد شد.

وی درپاسخ به این سوال با توجه به اینکه این هفته دو تیم سیاه جامگان و نفت قراراست بدون تمرین خاصی خاصی مقابل هم قرار بگیرند چه نتیجه ای حاصل خواهد شد، بیان کرد:از اول همه باید برای اعتبار خودمان برابر این تیم بازی کنیم و بعد هم برای خوشحالی مردم فوتبال دوست مشهد سعی و تلاش مان را بکنیم تا در این دیدار خانگی که در ورزشگاه ثامن برگزار می شود با دست پر زمین مسابقه را ترک کنیم.البته باید بگویم نتیجه در زمین مسابقه رقم خواهد خورد اما در صورتی که 3 امتیاز بازی را کسب کنیم در آن صورت می توانیم شرایط خودمان را در جدول بهبود ببخشیم.

بازیکن تیم سیاه جامگان در مورد اینکه چرا هواداران بازیکنان تیم را بی غیرت خطاب کرده اند، خاطر نشان کرد: من چنین چیزی را نشنیده ام، این را هم باید دانست که تا به امروز تمام بازیکنان تیم سیاه جامگان با همه مشکلات موجود در باشگاه کنار آمده اند و می توان این تیم را جزو با غیرت ترین باشگاه های لیگ برتر ایران نامید.شما بدانید در آینده هر اتفاقی هم در مجموعه باشگاه رقم بخورد تنها هدف اعضای تیم موفقیت باشگاه سیاه جامگان است.چون اگر یک سری از مشکلات هم اکنون توسط کادر مدیریتی برطرف نشود، ممکن است 4 هفته دیگر به تیم صدمه جدی وارد کند و آن وقت است که مسئولان دیگر نمی توانند کاری برای بهبود این تیم انجام دهند.از طرفی این اتفاقات اخیری که هم در باشگاه رخ داد تنها برای موفقیت تیم بوده است، در صورتی که این تیم همچنان خواب زده مسابقات را پیگیری کند 100درصد جایگاهش در لیگ برتر بیشتر از این هم نزول خواهد کرد.

دقیقی در پایان درباره فرهاد کاظمی سرمربی مستعفی این تیم بیان کرد: در زمان فرهاد كاظمي تیم مشكلات زيادي داشت كه فرهاد کاظمی با سعه صدر مشكلات را كاهش مي داد و تيم را به جلو مي برد ولي واقعا شرايطمان خيلي سخت بود و هست از حق هم نباید گذشت که شخص فرهاد کاظمی برای تیم سیاه جامگان زحمات زیادی را در این چند ماه اخیر متحمل شد. ازطرفی خداداد قول هاي مساعدي از مالك گرفته است و اعتبار خود را در اين مسير گذاشته است وی يكي از محبوبترين چهره هاي تاريخ فوتبال ايران است. اميدوارم مالكين شان اين بزرگوار را حفظ كرده و به تعهدات خودشان پایبند باشند.امیدوارم مسئولان به تعهدات خودشان عمل کنند تا شان و شخصیت خداداد عزیزی که اعتبارش را در این راه گذشته است حفظ شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار