ترامپ خطاب به ستاد انتخاباتی اش: بر رقابت نهایی تمرکز کنید

ترامپ از اعضای ستاد انتخاباتی خود خواست تلاش ها درخصوص تعیین جایگاه های دولتی را متوقف و بر رقابت نهایی تمرکز کنند.

ترامپ خطاب به ستاد انتخاباتی اش: بر رقابت نهایی تمرکز کنیدبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، دونالد ترامپ، نامزد جمهوری خواه انتخابات آمریکا، پس از دروغ خواندن نتایج نظرسنجی های انتخاباتی، این بار از اعضای کمپین خود خواست تلاش ها درخصوص تعیین جایگاه های دولتی را متوقف و بر افزایش بخت پیروزی در روز انتخابات تمرکز کنند.

پس از ماه ها رقابت انتخاباتی، تمامی نظرسنجی ها حاکی از آن است که هیلاری کلینتون پیروز احتمالی انتخابات آمریکا است. با این حال، ترامپ با دروغ خواندن این نظرسنجی ها، مبارزه انتخاباتی را با جدیت ادامه می دهد.

یکی از منابع آگاه، که نخواست نامش فاش شود، اظهار کرد: «افرادی در کمپین ترامپ، در حال انجام اقدامات مرتبط با به دست گرفتن دولت و تعیین جایگاه های دولتی هستند. فرماندار نیوجرسی هدایت این گروه را بر عهده دارد. ترامپ از آنها خواست اقدامات مرتبط با تعیین جایگاه ها را متوقف و بر رقابت نهایی تمرکز کنند.»

در نتیجه، این گروه اقدامات لازم درخصوص بررسی نامزدهای احتمالی برای کابینه ترامپ را کنار گذاشته است. ترامپ بدون هیچ گونه نگرانی درخصوص شکست احتمالی در این رقابت سیاسی بزرگ، اقدامات اولیه درخصوص تشکیل کابینه را آغاز کرده بود.

سخنگوی ترامپ از اظهارنظر در این خصوص خودداری کرد. این منبع آگاه درخصوص زمان دقیق کاهش این اقدامات از سوی ستاد ترامپ حرفی نزد.

یکی دیگر از منابع آگاه نزدیک به ستاد نامزد جمهوی خواه در این خصوص گفت: «یکی از مقامات ارشد ستاد ترامپ با غول های وال استریت و جمهوری خواهان ثروتمند درخصوص جایگاه های پایین تر مشورت کرده بود.»



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار