جدال حساس مورینیو و گواردیولا در اولدترافورد برای خارج شدن از بحران

دو تیم منچستریونایتد و منچسترسیتی چهارشنبه شب در چهارچوب رقابت های جام اتحادیه انگلیس به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

جدال حساس مورینیو و گواردیولا در اولدترافورد برای خارج شدن از بحرانبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در مرحله یک شانزدهم جام اتحادیه انگلیس ، دو تیم منچسترسیتی و منچستریونایتد باید در ورزشگاه اولدترافورد مقابل یکدیگر قرار گیرند. این دو تیم ماه گذشته نیز با یکدیگر در اولدترافورد بازی کردند که نهایت تیم گواردیولا موفق شد با نتیجه 2 بر 1 به پیروزی برسد. 

یاران مورینیو با روحیه بسیار بدی در مقابل حریفشان قرار می گیرند،‌زیرا تیم منچستریونایتد در چهارچوب رقابت های لیگ برتر انگلیس اوایل هفته در ورزشگاه استمفوربریج به مصاف چلسی رفت و این مسابقه با پیروزی 4 بر 0 آبی های لندنی به پایان رسید.

نکته قابل توجه دیگر این است که تیم منچسترسیتی در 5 بازی اخیرش موفق به پیروزی نشده است و گواردیولا قصد دارد هر چه زودتر تیمش را از این بحران خارج کند.

در حال حاضر تیم منچسترسیتی با وجود اینکه در بازی های اخیر اصلا در حد انتظار ظاهر نشده است،‌ در صدر جدول لیگ برتر انگلیس قرار دارد اما در سمت دیگر منچستریونایتد در رتبه هفتم قرار گرفته است.

اریک بیلی مدافع شیاطین سرخ به دلیل مصدومیت نمی تواند در ترکیب منچستریونایتد بازی کند و بلایند و کریس اسمالینگ باید در خط دفاع این تیم حضور یابند.

وین رونی کاپیتان تیم منچستریونایتد با مصدومیتی که برایش پیش آمد بازی چلسی را از دست داد  اما این بازیکن می تواند در این بازی به میدان برود.

غایب بزرگ تیم منچسترسیتی ستاره جوان این تیم است. کوین دی بروین در نیمه اول دیدار مقابل ساوتهمپتون دچار مصدومیت شد و در این مسابقه قادر به همراهی گواردیولا نیست.

در این مسابقه هر دو مربی نیاز مبرمی به پیروزی دارند زیرا فشار زیادی را تحمل می کنند و در هفته های اخیر انتقادهای زیادی از آنها شده است.

هم منچسترسیتی و هم منچستریونایتد به 4 قهرمانی در تاریخ جام اتحادیه انگلیس دست یافته اند.

ترکیب احتمالی منچستر یونایتد: 
د خیا، دارمیان،‌بلایند، اسمالینگ،‌روخو،‌هررا، فلاینی، رشفورد، پوگبا،‌یانگ، ابراهیموویچ

ترکیب احتمالی منچستر سیتی:
کابایرو،‌استونز، کمپانی، اوتامندی، ناواس، فرناندو، فرناندینیو،‌سانه، استرلینگ، نولیتو، آگوئرو

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۲ ۰۵ آبان ۱۳۹۵
و همچنان بدون پخش مستقیم
آخرین اخبار