لیگ برتر فوتسال

گیتی پسند به دنبال ادامه صدرنشینی/جدال نفس‌گیر یاسین پیشرو و مس سونگون

مسابقات هفته هفتم لیگ برتر فوتسال، روز پنجشنبه با برگزاری هفت دیدار پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات هفته هفتم لیگ برتر فوتسال کشورمان در حالی آغاز می‌شود که تیم گیتی‌پسند اصفهان با  اختلاف 5 امتیازی از تیم دوم جدول در صدر قرار گرفته است و تیم‌های حفاری اهواز و یاسین پیشرو قم با 13 امتیاز در تعقیب این تیم هستند. حساس‌ترین دیدار این هفته مسابقات لیگ برتر فوتسال بین دو تیم یاسین پیشرو قم و مس سونگون برگزار می‌شود. در پایین جدول نیز رقابت بسیار نفس‌گیر است و تیم‌های طرح و توسعه الوند، مقاومت البرز، آذرخش بندرعباس، دانشگاه آزاد و ارژن شیراز در فکر جدا شدن از قعر جدول هستند. تا پایان هفته ششم این مسابقات مهدی جاوید از گیتی پسند اصفهان با به ثمر رساندن 15 گل در صدر جدول گلزنان حضور دارد و بعد از وی فرهاد توکلی و طاها مرتضوی به ترتیب با به ثمر رساندن 8 گل و 7 گل در رده‌های بعدی هستند.


فرش آرا مشهد – گیتی پسند اصفهان

فرش آرا مشهد رده هشتمی در این هفته مسابقات لیگ برتر فوتسال کار بسیار سختی در پیش رو دارد، فرش آرا در هفته هفتم میزبان گیتی‌پسند صدر جدولی است. گیتی پسند اصفهان در 2 بازی گذشته خود توانسته 14 گل به ثمر برساند و شاگردان رضا لک از 6 بازی گذشته خود 18 امتیاز را کسب کرده اند. در سوی دیگر میدان فرش آرا مشهد بعد از پایان جام‌جهانی و آغاز دوباره مسابقات لیگ برتر فوتسال 2 بازی خود را با شکست پشت سر گذاشته است و 4 گل در این 2 بازی دریافت کرده است.


یاسین پیشرو قم – مس سونگون ورزقان

دیدار تیم‎‌های یاسین پیشرو قم و مس سونگون ورزقان حساس ترین دیدار هفته هفتم مسابقات لیگ برتر فوتسال است، این دیدار به میزبانی یاسین پیشرو برگزار می‌شود و هر دو تیم دیدار گذشته خود در هفته ششم بازی‌ها را با پیروزی پشت سر گذاشته‌اند، البته شاگردان مهدی غیاثی با توجه به داشتن امتیاز میزبانی امیدوار هستند بتوانند با پیروزی در این دیدار حساس اختلاف خود را با صدر جدول کم کنند، تیم مس نیز شرایط نسبتا خوبی در جدول دارد و می‌تواند با برتری برابر یاسین‌پیشرو جایگاه این تیم را در جدول بگیرد.


دانشگاه آزاد تهران  – ملی حفاری اهواز

نزدیک‌ترین تعقیب کننده گیتی پسند در صدر جدول مسابقات این هفته مهمان دانشگاه آزاد است. تیم ملی حفاری از دو دیدار گذشته خود 4 امتیاز را کسب کرده است و امیدوار است با پیروزی در مقابل شاگردان حسین شمس بتواند رده دوم مسابقات را برای خود حفظ کند. از سوی دیگر تیم دانشگاه آزاد با توجه به کسب یک پیروزی دلچسب در مقابل تاسیسات دریایی، در دربی پایتخت به دنبال ادامه روند خوب خود و جدا شدن از انتهای جدول هستند.


آذرخش بندرعباس – تاسیسات دریایی تهران

شاگردان وحید شمسایی در این هفته مسابقات لیگ برتر فوتسال باید به مصاف یکی از تیم‌های پایین جدول بروند. تیم تاسیسات دریایی در بازی قبلی خود مغلوب دانشگاه آزاد تهران شد و این تیم برای کم کردن اختلاف امتیاز خود با صدر جدول نیاز به برد در این دیدار دارد. آذرخش در حالی باید به مصاف تیم مدعی تأسیسات برود که یکی از کاندیداهای اصلی سقوط در این فصل است، این تیم با کسب 4 امتیاز از 6 بازی گذشته خود در رده دوازدهم جدول مسابقات لیگ برتر فوتسال قرار دارد.


دبیری تبریز – لبنیات ارژن شیراز

این دیدار به میزبانی دبیری تبریز برگزار می‌شود و از سوی دیگر  ارژن پس از پیروزی در هفته ابتدایی برابر تأسیسات دیگر نتوانسته نتیجه خوبی کسب کند و از پنج بازی خود فقط یک امتیاز بدست آورده است. ارژن با چهار امتیاز در جایگاه دهم جدول قرار دارد. از سوی دیگر شاگردان اصغری مقدم پس از نیمه‌کاره گذاشتن بازی خود در دیدار هفته گذشته، از انگیزه بالایی برخوردارند تا با پیروزی در این دیدار دوباره به جمع مدعیان برگردند.


شهرداری ساوه – مقاومت البرز

شاگردان رضا فلاح 2 بازی قبلی خود را با شکست پشت سر گذاشته‌اند و با کسب 3 امتیاز از 6 بازی قبلی خود وضعیت بسیار بدی در جدول مسابقات دارند و برای جدا شدن از پایین جدول حتما باید در دیدار پیروز شوند، شهرداری ساوه بعد تساوی برابر حفاری رده دومی و شکست سنگین مقابل گیتی پسند صدرنشین و گرفتن تنها یک امتیاز از دو دیدار اخیر خود به دنبال بهبود بخشیدن وضعیت خود در جدول رده بندی است.


طرح و توسعه الوند قزوین – شهروند ساری

طرح و توسعه در حالی با شهروند دیدار می‌کند که با سه امتیاز در انتهای جدول قرار دارد. این تیم قزوینی برای فرار از قعر جدول باید در دیدار خانگی میهمان خود را شکست دهد. شهروند ساری نیز با هفت امتیاز در رده نهم و به فکر نزدیک شدن به رتبه‌های بالای جدول است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار