سردار فدوی؛

آموزش از موضوع‌های اساسی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: تمام دانشکده‌های نیروی دریایی سپاه در دانشگاه دریایی امام خامنه‌ای تجمیع شده است.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دریادار پاسدار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه  صبح امروز در جریان افتتاحیه نخستین دوره تحصیلی دانشجویان دانشگاه دریایی امام خامنه‌ای نیروی دریایی سپاه اظهار کرد: دانشکده‌های نیروی دریایی سپاه از شیراز، چالوس و بندرعباس به دانشگاه دریایی امام خامنه‌ای منتقل شده است.
 
وی به فعالیت دانشکده تربیت جهادی و تکاوری سیدالشهدا(ع) نیروی دریایی سپاه اشاره کرد و افزود: بیش از 33 سال است که آموزش نیروها در مجموعه مذکور انجام می‌شود و ده‌ها هزار نفر آموزش دیدند.
 
فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه آموزش تمام نیروهای دریایی سپاه در دانشگاه امام خامنه‌ای انجام می‌شود، تصریح کرد: آموزش از موضوع‌های اساسی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.
 
سردار فدوی نخستین مرحله را جذب نیرو در نیروی دریایی سپاه خواند و بیان کرد: گام دوم، شکل‌دهی و سیستم‌سازی است و این امر در قالب آموزش انجام می‌شود.
 
وی به نقش تعیین‌کننده آموزش با تجمیع دانشکده‌های نیروی دریایی سپاه در دانشگاه دریایی امام خامنه‌ای اشاره کرد و گفت: تکلیف پاسداری از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در جریان بوده و این روند باید با سرعت بیشتر و کیفیت بهتری به لحاظ کمی و کیفی انجام شود.
 
گفتنی است مراسم افتتاحیه نخستین دوره تحصیلی دانشجویان دانشگاه دریایی امام خامنه‌ای نیروی دریایی سپاه با حضور سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه، مقام‌های کشوری و لشکری در زیباکنار برگزار شد.


 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار