اختصاصی/

سارق خودرو های محله تهرانپارس دستگیر شد/ انتقال متهم به پایگاه چهارم پلیس آگاهی

سرهنگ ضرغام امیری، از دستگیری یک سارق خودرو در محدوده تهرانپارس خبر داد و گفت:" این متهم یک ساعت پس از دزدی دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با تماس یکی از شهروندان ساکن این محله مبنی بر سرقت خودروی سواری‌اش از مقابل منزل، هماهنگی های لازم در این رابطه انجام و تیم‌های گشت انتظامی کلانتری 126 تهرانپارس، برای شناسایی و دستگیری متهم یا متهمان وارد عمل شدند. 

در بررسی‌های انجام شده، مشخصات خودرو مسروقه از مرکز کنترل پلیس پایتخت، استعلام شد و مأموران مستقر در محدوده، گشت‌زنی‌های هدفمند را آغاز کردند که در نهایت یکی از گشت‌های مستقر در محدوده مذکور، خودروی موصوف را با مشخصاتی که اعلام شده بود، اما با پلاکی مخدوش مشاهده کرد و برای بررسی به سمت این خودروی در حال حرکت تغییر مسیر داد. 

مأموران به راننده خودروی مذکور دستور توقف دادند اما راننده خودروی مذکور با اینکه دستور پلیس را شنیده بود، به جای توقف بر سرعت خود افزوده و پس از ورود به خیابانی فرعی در همان محدوده سعی کرد از دست پلیس فرار کند که این امر به تعقیب وی منجر شده و دقایقی بعد مأموران موفق شدند تا راه وی را سد کنند و این راننده را که احتمال می‌رفت سارق باشد بازداشت کنند. 

متهم بازداشت و به همراه خودروی مسروقه به کلانتری منتقل شد و که طی بازجویی های انجام شده به جرم خود مبنی بر سرقت خودروی مذکور اعتراف کرد و پس از بررسی‌های انجام شده مشخص شد خودروی مذکور همان وسیله نقلیه مسروقه ای است که یک ساعت پیش اعلام سرقت شده بود. 

سرهنگ ضرغام امیری، کلانتر محله تهرانپارس درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران جوان ، گفت: پس از تکمیل پرونده در کلانتری، متهم به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد تا در رابطه با سرقت‌های احتمالی دیگرش نیز تحقیقات انجام شود و مالک خودرو نیز پس از دعوت به کلانتری، خودروی خود را تحویل گرفت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار