بارش برف ارتفاعات تهران را سپید پوش کرد

مدیرعامل شرکت تله کابین توچال: پیش بینی ها درست بود،بارش برف توچال را سفید پوش کرد ، درحالی که تهرانی ها کم کم سرمای پاییز را حس می کنند،ایستگاه هفتم توچال رنگ زمستان گرفت و کاملا سفیدپوش شد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از روابط عمومی شرکت تله کابین توچال،به دستور مدیرعامل این شرکت ،کارشناسان این مجموعه به ارتفاعات توچال اعزام شدند.

سید محمد رضا پرهیزکار مدیرعامل شرکت تله کابین توچال که به به همراه تیم کارشناسان مجموعه در ابتدای شروع بارش برف در ایستگاه هفتم حضور داشت گفت:

بارش برف و نزول نعمت های آسمانی از ساعت 9 صبح آغاز شد و تاکنون حدود 15 سانتی متر برف ،محدوده ایستگاه ششم،هفتم،پیست اسکی بین المللی و هتل توچال را کاملا پوشانده است.

وی با اظهار شکرانه این نعمت در نیمه اول آبانماه ،که خداوند به مردم و مجموعه بزرگ تفریحی ورزشی توچال عرضه داشته افزود:

بنابر پیش بینی های هواشناسی در صورت ادامه روند بارش ها ،ان شا الله آغاز فصل اسکس96-95 را زودتر از موعد مقرر در سال های گذشته شاهد خواهیم بود.

ایشان با توجه به رویکرد این مجموعه به استفاده حداکثری مردم به خصوص جوانان از ورزش مفرح اسکی و بازی های زمستانی خاطرنشان کرد:

تمهیداتی را با توجه به تجربیات گذشته برنامه ریزی کرده ایم تا همه اقشار جامعه بتوانند از پیست اسکی بین المللی توچال و طبیعت بی بدیل فصول پاییز و زمستان این مجموعه بهره مند گردند. درپایان این گزارش پرهیزکار تصریح کرد:باتوجه به اقدامات انجام شده در راستای اخذ استاندارد های لازم برای بهره برداری از خطوط سه گانه تله کابین و تله سی یژ و پیست اسکی،ان شاالله با همه ی توان و حداکثر ایمنی در خدمت مردم و ورزشکاران عزیز خواهیم بود.

گفتنی است:دمای هوای ایستگاه هفتم در این روز 6- درجه سانتیگراد به ثبت رسیده است که خود نوید بخش شروع زود هنگام فصل اسکی 96-95 خواهد بود.منتظر خبرهای خوش باشید...
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.