مردان احساسات خود را به‌ راحتی به زبان نمی آورند

مردان زمانی احساسات خود را به راحتی بیان می کنند که حس امنیت داشته باشند.

مردان احساسات خود را به‌ راحتی به زبان نمی آورندوجیهه مشهدی نبی روان‌شناس خانواده در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های برخی آقایان، این است که علاقه‌ای به رمانتیک و احساساتی بودن، ندارند و از طرفی نیز قادر به پنهان و سرکوب کردن احساسات خود نیستند، بلکه  بیشتر تمایل دارند در حد معمول آن را با همسر خود در میان بگذارند.

وی ادامه داد: زمانی مرد احساسات خود را نزد همسرش بازگو می‌کند که احساس امنیت کند و اطمینان داشته باشد که این حس، برای او قابل پذیرش بوده و بدون اینکه در مورد آن قضاوت کند، شنونده خوبی برای حرف‌هایش خواهد بود.

مشهدی نبی بیان کرد: در بسیاری از مواقع، مردها گمان می‌کنند که با همسر خود زبان مشترکی ندارند و سخن از این احساسات، به قیمت ایجاد یک سوء تفاهم بزرگ در زندگی‌شان تمام می‌شود و به همین دلیل است که از آن‌چه درون‌شان می‌گذرد، حرفی نمی زنند.

وی  افزود: خانم‌ها باید بدانند که هرگز در مورد احساس همسر خود قضاوت نکنند، زیرا مردان از این کار متنفرند و از اینکه در آینده، احساساتی را که به زبان آورده‌اند به عنوان مدرک جرمی بر علیه‌شان استفاده شود و به خاطر آن سرکوفت شوند، می‌ترسند.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار