غفوری فرد: نشان لیاقت برای پورحیدری در نظر می گیریم

رئیس سابق تربیت بدنی گفت: منصور پورحیدری خدمات زیادی برای فوتبال ملی و استقلال انجام داد و نشان لیاقت برای وی آماده می کنیم.

غفوری فرد: نشان لیاقت برای پورحیدری در نظر می گیریمبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران ، حسن غفوری‌فرد در حاشیه مراسم تقدیر از زحمات منصور پورحیدری اظهار کرد: این مراسم به ابتکار برخی از دوستان مثل مهدی اربابی و کاظم اولیایی انجام شد و اگر من به این مراسم آمدم به خاطر خدماتی بود که پورحیدری به فوتبال ملی و استقلال انجام داد و این خدمات بر کسی پوشیده نیست.

وی در ادامه عنوان کرد: زمانی که من رئیس سازمان تربیت‌بدنی بودم استقلال قهرمان آسیا شد و بعد از اینکه من از تربیت‌بدنی رفتم دیگر هیچ تیمی از ایران نتوانست به این موفقیت دست پیدا کند. زمان ما استقلال و پاس قهرمان آسیا شدند هرچند که پاس این روزها شرایط خوبی ندارد و با آن سابقه طولانی به سرنوشت بدی دچار شده است.

غفوری‌فرد در پایان خاطر نشان کرد: امروز هم برنامه خوبی انجام شد و از کسی که خالصانه کار کرده است تقدیر صورت گرفت. ما هم پیگیر وضعیت او هستیم و تلاش می‌کنیم تا نشان لیاقت را برایش آماده کنیم.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار