لطفی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

قانون کار بیشتر به نفع تامین اجتماعی وضع می‌شود/ کارگر و کارفرما را نادیده گرفته‌اند

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قانون کار بیشتر به نفع تامین اجتماعی است، گفت: در این قانون کارگر و کارفرما نادیده گرفته شدند.

قانون کار بیشتر به نفع تامین اجتماعی وضع می‌شود/در قانون حاضر کارگر و کارفرما نادیده گرفته شدندحسن لطفی، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه قانون کار بیشتر به نفع تامین اجتماعی وضع شده است، اظهار داشت: متاسفانه در این قانون نقص های زیادی وجود دارد که باید هر چه سریعتر بازنگری شود.

وی تصریح کرد: لایحه ای که دولت قبل در رابطه با قانون کار تنظیم و به مجلس شورای اسلامی ارائه کرد، نقص های زیادی داشت که یکی از این نقص ها نادیده گرفته شدن حقوق کارگر و کارفرما است.

لطفی ادامه داد: در حال حاضر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دولت، به نواقص موجود در این قانون اذعان دارند و خواستار اصلاح آن هستند.

عضو کمیسیون اجتماعی گفت: در واقع با تغییر دولت ها، برخی قوانین نیازمند به بازنگری هستند که در بسیاری از مواقع این موضوع نادیده گرفته می شود اما امیدواریم در بررسی لایحه قانون کار، به نتایج مثبتی دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۶ ۰۶ آبان ۱۳۹۵
شعار همیشه قشنگه ولی تو عمل معلوم میشه . منو که کارگر رسمی ایران خودرو بودم رو با یه عده ای دیگه بعد از اینکه سالها رسمون رو کشیدن و دیسک کمر گرفتم رو عین آب خوردن اخراج کردن گفتند تحریمه و فروشمون کمه !! تامین اجتماعی هم شکایت کردیم انگار به دیوار شکایت کردیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۲ ۰۶ آبان ۱۳۹۵
البته شعارهای قشنگ قشنگ میدن
آخرین اخبار