حسن هاشمی در کنار داروسازان جوان در الجزایر/ شهرام قائدی ونقشی غیر کمدی در کار جدیدش/ حسین ماهینی: شدیم چهل میلیون و یک نفر

 به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان و ورزشکاران برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند. بسته اینستاگردی امروز باشگاه خبرنگاران هم قصد دارد گلچینی از پست های به روز شده هنرمندان و ورزشکاران را در اختیار شما کاربران قرار دهد.

نصرالله رادش بازیگر مجموعه "ساعت خوش" و "روزگار جوانی"  در اینستاگرام خود عکسی در کنار هنرمندان منتشر کرد.





حسین ماهینی که سابقه عضویت در تیم‌های استقلال اهواز و ذوب‌آهن را دارد در اینستاگرامش نوشت: 
"شدیم چهل میلیون و یک نفر.
سپاس بابت تبریکاتون و مهربونیاتون مایسا خانم غافلگیرمون کرد قرار بود چند هفته دیگه دنیا بیاد ولی عجله داشت دخترم
جا داره از استقلالی های عزیز هم تشکر کنم که هم کامنت و هم دایرکت تبریک فرستادن
انشالله میریم برا برد بازی فردا با صنعت"





سیاوش خیرابی به مناسبت پدر شدن حسین ماهینی در اینستاگرامش نوشت: 
"حسين عزيز، پسربا اخلاق فوتبال، قدم نو رسيده مبارك اميدوارم هميشه سالم و خوشحال در كنار همسر محترم و كوچولوى شيرينت باشی"




کوروش سلیمانی در اینستاگرام خود نوشت: 
با وحيد؛ كه قطعا از مطمئن ترين، منظم ترين و خلاق ترين بازيگرهاى تئاتر ماست. چه وقتى برايت بازى مى كند، چه وقتى با او هم بازى هستى عالى ست ... از اولين همكارى ما در گروه دانشجويى بامداد٧٦ در هنرهاى زيبا تاكنون دقيقا نوزده سال مى گذرد و حالا حالاها باهم كار داريم، مثل همين اجراى "فاوست" كار دوست هم دوره اى عزيزمان میلاد اكبرنژاد و همراهى بازيگران عزيز همراه و همكار ديگر اين نمايش؛ مسعود ميرطاهرى، رويا بختيارى، مريم داننده فر، شراره منصورآبادى، هانيه راد، مريم افشار ..
به ديدن ما بياييد، مشتاقانه منتظريم ... نمايش "فاوست " ، ساعت هشت شب، تماشاخانه ى ايرانشهر، سالن استاد ناظرزاده كرمانى ... 
عكس را سيد ضيا الدين صفويان در تمرينات فاوست  گرفته .



شهرام قائدی در اینستاگرامش ازکار جدیدش و نقشی غیر کمدی خبر داد و نوشت: 
"در ٢٠ سالگي ياد گرفتم كار خلاف نكنم چون فایده ای ندارد حتی اگر با مهارت انجام شود
در ۳۰ سالگی پی بردم که قدرت ، جاذبه مرد است . در ۳۵ سالگی متوجه شدم که آینده چیزی نیست که انسان به ارث ببرد ؛ بلکه چیزی است که خود می سازد.
در ۴۰ سالگی آموختم که رمز خوشبخت زیستن ، در آن نیست که کاری را که دوست داریم انجام دهیم ؛ بلکه در این است که کاری را که انجام می دهیم دوست داشته باشیم . پروژه پرستاران و خدا را شكر در نقشي غير كمدي در كنار عزيزاني كه برايم ياداور روزها ي سخت و شيرين (سريال پنچمين خورشيد) هستند و انگار پلكي زديم و هشت سال گذشت،،ممنون از اكبر نصيري عزيز براي ارسال اين عكس"



بهادر عبدی در جدید ترین پست اینستاگرام خود نوشت: 
"دیروز به مامان بابام زنگ زدم بعد از مرگشان تلفن ثابت خانه‌ را جمع نکردیم ... نمی‌خواهم ارتباطمان قطع شود. هروقت دلم هوایشان را می‌کند بهشان زنگ می‌زنم...
تلفن بوق می‌زند ... بوق می‌زند ... بوق می‌زند ... وقتی جواب نمی‌دهند با خودم فکر می‌کنم یا برای خرید رفته اند بیرون یا خانه همسایه هستند...
الان چند هفته می‌شود هروقت دلم هوایشان را می‌کند دوباره زنگ می‌زنم....
شماره "بیرون” را هم ندارم زنگ بزنم بگویم:” به مامان بابام بگید بیان خونه‌ دلم براشون تنگ شده....
دوست من اگر مادرپدر تو هنوز خانه هستند و نرفتن "بیرون” ...
امروز بهشون زنگ بزن ...
برو پیششون ...
باهاشون حرف بزن ...
یک عالمه بوسشون کن ...
صورتتو بچسبون به صورتشون ...
محکم بغلشون کن...
بگو که دوستشون دارى...
وگرنه وقتی برن"بیرون” خیلی باید دنبالشون بگردی ...
باور کنید " بیرون” شماره نداره..." 



دکتر حسن هاشمی وزیر بهداشت در اینستاگرامش نوشت: 
جوانان را باور کنیم 
اکنون که این مطلب را می‌نویسم در کشور الجزایر به‌سر می‌برم، سفری برای گسترش ارتباطات کشور با جهان، به‌ویژه در حوزه‌ی سلامت. پیش از سفر و هم‌زمان با راه‌اندازی خط تولید دو محصول باارزش توسط محققان جوان کشور، مهمان مجموعه علمی ـ پژوهشی سیناژن بودم و آن‌چه دیدم، آن روز را تبدیل به یکی از روزهای خوب زندگی‌ام کرد. 
با دیدن آن دانشمندان جوان و پرشور، یک‌بار دیگر به یاد آوردم زمانی که ما هم سن و سال (یا حتی جوان‌تر از) ایشان بودیم، آرزوی‌مان تحول و دگرگونی در کشور بود که این خواست، منجر به پیروزی انقلاب اسلامی شد. آن روزها همه‌ی آرمان و آرزوی من و هم سن وسال‌هایم، کارهایی بود که این دانشمندان عزیز، امروز انجام می‌دهند؛ تلاش برای توسعه‌ی فناوری، تولید ثروت، کارآفرینی و تولید دانش که در جهان امروز رکن اصلی استقلال کشورهاست.
باور کنیم اگر بنا داریم در جهان اثرگذار باشیم، مسیر درست همین است. تنها از این راه می‌توان ایران و ایرانی را آن‌گونه که هست به جهان و جهانیان معرفی کرد. همان شیوه‌ای که این دانش پژوهان و عاشقان وطن در پیش گرفته‌اند؛ آنها علاوه بر کمک به بیماران صعب‎العلاج، توانسته‌اند در حوزه صادرات هم گام‌های بلندی بردارند و به جای شعار و هیاهو، کار کرده‌اند؛ آن هم کاری جهادی در راستای اقتصاد مقاومتی.
ما هنوز در آغاز راهی طولانی هستیم اما یقین دارم این راه را با تجربه‌ی اساتید و همت دانشمندان جوان کشور به سرعت طی خواهیم کرد و به قله‌های افتخار دست خواهیم یافت؛ پس جوانان را باور کنیم. 


بسته اینستاگردی


سید حسن خمینی در اینستاگرامش نوشت: 
امروز. حرم امام. ديدار با رييس و جمعى از اعضاى انجمن نابينايان ايران.



انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار