قالیباف:

عده‌ای با «عدالت‌ خواری» حرف از «عدالت‌خواهی» می‌زنند/ سزاوار نیست در شهری زندگی کنیم که افرادی گرسنه سر بر بالین می‌گذارند


شهردار تهران گفت: تامین مسکن کارکنان یکی از وظایف بوده که به ۲۷ هزار نفر از مجموعه حدود ۶۰ هزار نفر کارکنان شهرداری تهران کمک کرده‌ایم. آن افرادی که آن حرف‌ها را می‌زدند، حالا با عدالت‌خواری می‌خواهند حرف عدالت‌خواهی بزنند.


عده‌ای با «عدالت‌ خواری» حرف از «عدالت‌خواهی» می‌زنند/ سزاوار نیست در شهری زندگی کنیم که افرادی گرسنه سر بر بالین می‌گذارندبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدباقر قالیباف شهردار تهران در بازدید ستادی از منطقه 17 گفت: در گذشته جانبازان اعصاب و یا کسانی که از ناحیه مغز، سر و نخاع آسیب دیده بودند با مشکلات جدی برای درمان روبرو می‌شدند؛ به نحوی که شاهد بودیم به دلیل مشکل مالی، امکان اعزام آنها به آلمان برای درمان در مرکز پروفسور سمیعی وجود نداشت و این جانبازان قطع عضو و یا شهید می‌شدند.

وی افزود: هم اکنون نیز افرادی که در تصادفات از ناحیه سر و مغز آسیب می‌بینند برای درمان خود دچار مشکل هستند. از همان زمان در بنیاد شهید دنبال کردند تا بیمارستانی که مایه افتخار در حوزه مغز و اعصاب باشد را بسازیم.

قالیباف گفت: این بیمارستان هم اکنون در حال نهایی شدن است تا به عنوان بزرگ‌ترین مرکز مغز و اعصاب ایجاد شود. این بیمارستان یک هیات امنا دارد که خیریه امام رضا (ع) با 9 عضو اینجا را پایه‌گذاری کرده‌اند و شخصیت‌های بزرگی نیز از چهره‌های ملی و علما عضو هیات امنا هستند. یک عضو هیات امنای این خیریه نیز همسر بنده است. کل این بیمارستان هم وقف است اما ببینید چه حرف‌هایی می زنند؟

شهردار تهران افزود: سزاوار نیست در شهری زندگی کنیم که افرادی در این شهر سر گرسنه بر بالین بگذارند؛ یکی از بزرگان دینی نیز به من گفت اگر بهترین کارهای عمرانی و زیر ساختی را انجام دهید اما فقیری در این شهر باشد که شب، سر گرسنه بر بالین بگذارد و امکان و پول خود را در جای دیگری هزینه کنید، خلاف شرع کرده‌اید.

وی گفت: خواهش من از دوستان راه آهن این است که بر اساس توافقاتی که در شورای اسلامی شهر تهران صورت گرفته است، کار را دنبال کنیم تا بر این اساس بتوانیم تا فروردین ماه سال آینده محدوده راه آهن در مناطق 17و 18 را با بیش از 80 درصد فضای سبز، به سرانه‌های خدماتی منطقه 17و 18اضافه کنیم.

منبع: خبرگزاری فارس

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار