تبلیغ انتخاباتی ترامپ به زبان هندی برای افزایش محبوبیت+ عکس

"دونالد ترامپ" در یک تبلیغ انتخاباتی عجیب، هندی صحبت می‌کند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از بیزینس اینسایدر؛ "دونالد ترامپ،" نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، برای بالابردن محبوبیت خود در میان اقلیت آمریکایی‌های هندی، مجموعه‌ای از تبلیغات تلویزیونی به زبان هندی تهیه کرده است.

ترامپ در این تبلیغات از شعارهای "نارندرا مودی،" نخست وزیر هند، استفاده کرده است. همزمان با آغاز جشن‌های مذهبی هندوها، ترامپ این ویدئو را منتشر و به زبان هندی آغاز جشن‌ها را تبریک گفته است. در پس زمینه ویدئو آهنگی هندی در حال پخش است و بخش‌هایی از سخنرانی وی در اجتماع آمریکایی‌های هندی نیز نشان داده می‌شود. ترامپ در این سخنرانی‌ها بارها از علاقه خود به مردم هند و استقبال از تحکیم روابط با این کشور سخن گفته است.

عکسی از "نارندرا مودی" به نمایش درمی‌آید و جمله وی که گفته بود: "این بار ما با دولت ترامپ هستیم" به شکل زیرنویس هندی و انگلیسی به چشم می‌خورد.

ترامپ یک مشاور هندی نیز دارد که تلاش می‌کند دوستی وی را با آمریکایی‌های هندی اثبات کند. مشاور هندی ترامپ در این باره گفت: او نخستین و تنها نامزد ریاست جمهوری آمریکا است که تا به حال هندی صحبت کرده است. 

هندی صحبت کردن ترامپ برای افزایش محبوبیت میان آمریکایی‌های هندی+ عکس

هندی‌های آمریکایی عموما در ایالت‌های فلوریدا، کارولینای شمالی و اوهایو ساکن هستند و فقط در ایالت فلوریدا 30 هزار هندی برای رای‌دهی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ثبت ‌نام کرده‌اند. کمپین انتخاباتی ترامپ تلاش می‌کند به این جمعیت هندو کمک کند تصمیمی درست برای انتخاب نامزد مورد نظرشان اتخاذ کنند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار