ماشین‌سازی‌تبریز 1 - پیکان 4 + فیلم

دیدار تیم های فوتبال ماشین سازی تبریز و پیکان با برتری پرگل شاگردان جلالی به پایان رسید.

ماشین‌سازی‌تبریز 0 پیکان 0به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در قالب هفته دهم لیگ برتر امروز میزبان تیم پیکان است.

داوران: علی صفایی – علی میرزابیگی – سجاد طوری
 
ماشین سازی:
مانوئل فرناندز، سعید مهدی پور، محمد نصرتی(62- آندرانیک تیموریان)،  حبیب گردانی، بهمن کامل، کاخا، امین قاسمی نژاد، احمد امیر کامدار، حامد پاکدل، بهرام احمدی و مهرداد بایرامی
سرمربی: رسول خطیبی
 
پیکان:
رحمان احمدی، امیرحسین صادقی، هالیسون برونو، مهدی شیری، آرمان قاسمی، صادق بارانی، ابوالفضل ابراهیمی، ماهان رحمانی، مرتضی آقاخان، سجاد عاشوری و گادوین منشا
سرمربی: مجید جلالی
 
ماشین سازی که هفته ها بود از رسیدن به امتیاز محروم بود، امیدوار بود موفق به کسب نتیجه لازم از این جدال شود و با گلی که در دقایق ابتدایی به ثمر رساندند امیدار به پیروزی بودند. اما شاگردان مجید جلالی نشان دادند که ماشین سواری را از حریف خود بهتر بلد هستند و در نهایت با به دست گرفتن جریان بازی موفق شدند چهار گل به ثبت برسانند و رتبه سوم جدول را از آن خود کنند.
محمد نصرتی در این بازی نیز همچون دیدار برابر صنعت نفت بار دیگر با اشتباه خود در دفع توپ یک گل به خودی را به حریف تقدیم کرد تا رسول خطیبی که در این بازی کاپیتان تیم ملی را نیمکت نشین کرده بود، در حرکتی احساسی بلافاصله آندرانیک را جانشین این بازیکن کند. مجید جلالی نیز این روزها با کشف نیجریه ای خود موفق شده از سد حریفانش بگذرد و گادوین منشا بار دیگر در نقش منجی پیکانی ها ظاهر شد و گل ابتدایی و انتهایی پیکانی را به نام خود کرد.
در پایان این بازی طرفداران ماشین سازی به انتقاد شدید از عملکرد رسول خطیبی پرداختند و خواهان استعفای او شدند.
 
بازیکن برتر:
دبل گادوین منشا و حضور او در کورس آقای گلی در کنار گل هایی که باعث شدند پیکان به سه امتیاز ارزشمند این دیدار دست یابد، باعث شده تا این بازیکن اکنون مهره کلیدی مجید جلالی لقب گیرد. مهاجم خوش فکر و فنی پیکان که در این بازی روز پرفروغی را داشت توانست بارها مدافعان ماشین سازی را با مشکل مواجه کند و در پایان بازی نیز روی غفلت آنها گل چهارم تیمش را به ثمر برساند.
 
شرح گل‌ها:
ماشین سازی 1 پیکان 0: (دقیقه 5، امین قاسمی نژاد): پنالتی اعلام شده برای ماشین سازی را قاسمی نژآد مامور نواختن آن شد که موفق شد برابر رحمان احمدی تیمش را به گل اول این بازی برساند.
ماشین سازی یک پیکان یک: (دقیقه 10، گادوین منشا): پیکانی ها خیلی زود توانستند از زیر فشار ماشین سازی خارج شوند و توسط ارسال امیرحسین صادقی و جاگیری مناسب منشا، توانست دروازه ماشین را باز کند و بازی را به تساوی بکشاند.
ماشین سازی یک پیکان 2: ( دقیقه23، سجاد آشوری) : بار دیگر ارسال از سمت راست با مهار مناسب توپ توسط سجاد آشوری همراه شد و او در موقعیتی تک به تک دروازه مانوئل را باز کرد و گل پیروزی تیمش را به ثمر رساند.
ماشین سازی یک پیکان 3: (دقیقه 62، محمد نصرتی، گل به خودی): بار دیگر ارسال از سمت راست و اینبار اشتباه محمد نصرتی گل به خودی را در کارنامه این بازیکن ثبت کرد. فراز کمالوند بلافاصله بعد از این گل این بازیکن باتجربه را از زمین خارج کرد.
ماشین سازی یک پیکان 4:  در دقیقه 87 گادوین منشا گل چهارم رابرای پیکانی ها به ثمر رساند.

دیدار تیم های فوتبال ماشین سازی تبریز و پیکان با برتری 4 بر یک شاگردان جلالی به پایان رسید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۸ ۰۶ آبان ۱۳۹۵
فراز کمالوند نصرتی را بیرون کشید فراز کمالوند خخخخ
آخرین اخبار