رشت؛

طغیان رودخانه ،جاده تالش – آستارا را بست + عکس

طغیان آب رودخانه کرگانرود پل آب نمای شهر تالش، معروف به سی و سه پل را فرا گرفت و تردد خودروها را متوقف کرد.

به گزارش گروه استان ها باشگاه خبرنگاران جوان از رشت ، رییس هلال احمر تالش گفت: مامورین شهرداری تالش در این پل مستقر هستند تا این مسیر را بازگشایی کنند،تعدادی منزل مسکونی در مسیر این رودخانه  محله میانکوه تالش هم با خطر تخریب مواجه شده اند که تخلیه شده اند. 

طغیان رودخانه جاده تالش – آستارا را بست + عکس

احمدی افزود:  هم اکنون ماشین آلات راهسازی هم در این رودخانه از بروز خسارات مشغول به کارند تا از بروز خسارات بیشتر جلوگیری کنند. 

یادآور می شود:  سید حمید موسوی معاون عمرانی فرماندار تالش و چنگیز شکوری بخشدار مرکزی و هلال احمر و تیم امدادی آماده باش کامل و  در حال سرکشی به این نقاط هستند.

هلال احمر گیلان در آماده باش کامل

معاون هلال احمر استان گیلان گفت: تمامی نیروهای امدادی در آماده باش و لغو مرخصی هستند.

 غلامی اعلام کرد: بر اساس بارش های روز گذشته در سطح استان گیلان نیروی امدادی هلال احمر در سطح استان و شهرستان ها در حال آماده باش هستند.

وی در ادامه افزود: طی تماس مکرر با شهرستان تالش نیروهای امدادی با قایق در محل حضور دارند و در صورت نیاز امداد رسانی صورت خواهد گرفت.


درختان  باعث مسدود شدن و طغیان رودخانه تالش شدند.

رییس هلال احمر تالش گفت: بارش چند روز اخیر و سرازیر شدن سیل از سمت کوهپایه به سمت رودخانه داخل شهر تالش امروز باعث طغیان و مسدود شدن راه کمربندی شد.

 احمدی گفت: منازل در احتمال تخریب تخلیه خواهند شد و هم اکنون یک واحد مسکونی در کوچه شهید حسینی تخلیه و وسایل این صاحب خانه در حال انتقال به منزل پدری می باشد.

وی در ادامه افزود: ترافیک در کمربندی ادامه دارد و با تلاش نیروهای شهرداری و راهداری راه بازگشایی شد. تمام نیرو های امدادی شهرستان در محل حضور دارند و در آماده باش کامل هستند

انتهای پیام/س

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.