ویسی: یکی از زشت‌ترین بازی‌های لیگ برگزار شد/ 95 درصد تیم تغییر کرده است

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: یکی از بدترین بازی‌های لیگ را شاهد بودیم و از لحاظ فنی این بازی هیچ سودی برای فوتبال ایران نداشت.

ویسی: یکی از زشت‌ترین بازی‌های لیگ برگزار شد/ 95 درصد تیم تغییر کرده استبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، عبدالله ویسی در نشست خبری پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل سایپا بیان کرد: کیفیت زمین ورزشگاه پاس قوامین مساعد نبود اما یکی از زشت‌ترین بازی‌های لیگ را شاهد بودیم و از نظر فنی، بازی خوبی نبود.
 
سرمربی سپاهان درباره داور بازی اظهار کرد: بازیکن ما با توجه به اینکه نه حمله حریف را قطع کرد نه خطای مستقیم داشت، اخراج شد و در بازی که باید برنده می‌شدیم، سه امتیاز را با یک امتیاز عوض کردیم که بسیار ناراحت کننده است.
 
وی افزود: از اینکه می‌گویند مسئولان ما اصفهانی هستند و هوای تیم‌های اصفهانی را دارند و بابی شد برای رسیدن به این شرایط، از یک امتیاز راضی هستیم.
 
ویسی درباره اخراج آرمین سهرابیان بیان کرد: خطای بازیکن ما کاملا معمولی بود و نباید اخراج شد. من متاسفم که چرا داور خطای 50 - 50 را به سود سایپا گرفت و هنوز نمی دانم دلیل این موضوع چیست.
 
سرمربی سپاهان در پایان گفت: دنبال مقصر نیستیم چون شکل تیم خوب است و با اینکه 95 درصد تیم تغییر کرده اما خیلی راضی هستیم و آینده‌ای بسیار روشن و زیبا برای سپاهان رقم می‌خورد. پارسال بازیکن یک میلیارد و 700 میلیونی داشتیم اما امسال با بازیکنان جوان تیم را بستیم و تا حالا هم این طور امتیاز گرفتیم، راضی کننده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار