فرکی: خیلی‌ها منتظر اخراج من از سایپا هستند/ باید سپاهان را می بردیم

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: خیلی ها دوست دارند از سایپا اخراج شوم و دلیل آن را نمی دانم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ،حسین فرکی پس از تساوی خانگی تیمش مقابل سپاهان در نشست خبری اظهار کرد: تمام بازی‌هایی که در زمین خودمان انجام دادیم، مساوی شده است و امروز مصمم بودیم برای برد اما باز هم مساوی شدیم و این موضوع کمی نگران کنننده است.
 
وی افزود: سپاهان را می‌شناختیم که تیم جوانی و هدفش کسب سه امتیاز بود. متأسفانه روی یک غفلت گل خوردیم و پس از آن به دنبال پیروزی بودیم که متاسفانه نشد. علی‌رغم اینکه مالکیت را در اختیار داشتیم باید خیلی زودتر به گل می‌رسیدیم و گل‌های بعدی را می‌زدیم اما سپاهان کار را برای ما سخت کرد.حق ما شکست نبود و در نهایت به گل تساوی رسیدیم.
 
فرکی در مورد کیفیت زمین گفت: سپاهان از ابتدا بازی مستقیم را در دستور کار قرار داده بود و زمینی که ما در آن بازی می‌کنیم به همراه چند ورزشگاه دیگر این وضعیت را دارند. وقتی زمین خوب نباشد، بر کیفیت بازی تأثیر می‌گذارد و چه ما میزبان باشیم چه در زمین بی‌کیفیتی باشد، باید قبول کرد که این دیگر وضعیت موجود است. اهداف ما برای ارائه یک بازی خوب، این است که روی زمین بچه‌های ما بتوانند یک نمایش خوب ارائه دهند تا تماشاگران لذت ببرند.
 
سرمربی تیم فوتبال سایپا در پایان بیان کرد: نمی‌دانم موضوع اخراجم از کجا آب می‌خورد اما خیلی‌ها منتظر آن هستند تا من از سایپا اخراج شوم. باید تحقیق کنم و ببینم چه کسانی مشغول راه انداختن این مسائل هستند و با آنها برخورد می کنم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار