شاه علی دوست: زودتر گل می‌زدیم، سپاهان را می بردیم / اخراج بازیکن سپاهان درست بود

هافبک تیم فوتبال سایپا گفت: تیم ضعیفی نیستیم اما روی دور بدشناسی قرار گرفته‌ایم و به همین دلیل نتایج ضعیفی را کسب می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان روزبه شاه‌علی‌دوست در پایان دیدار تیم‌های سایپا و سپاهان که به تساوی یک بر یک انجامید اظهار کرد: دیر به گل رسیدیم و می‌توانستیم این کار را زودتر انجام دهیم. فکر می‌کنم اگر زودتر گل‌زنی می‌کردیم احتمال پیروزی نیز داشتیم و می توانستیم سپاهان را شکست دهیم.
 
وی درباره داوری این بازی گفت: من در داوری مشکلی ندیدم به نظرم در صحنه‌ای که بازیکن سپاهان اخراج شد، بازیکنان این تیم فکر می‌کردند که داور نمی‌داند او یک کارت زرد داشته است و دریافت کارت قرمز وی درست بود.
 
هافبک تیم سایپا درباره بستن بازوبند کاپیتانی در حضور ابراهیم صادقی عنوان کرد: من فقط امانت‌دار هستم و همه ما می‌دانیم و قبول داریم که ابراهیم صادقی کاپیتان اول تیم است. او خودش قانونی را گذاشته که براساس آن هر زمان که به عنوان بازیکن تعویضی به میدان بیاید بازوبند را از کاپیتان تیم نمی‌گیرد. من هم امروز به او تعارف کردم اما صادقی قبول نکرد.  
 
شاه‌علی‌دوست در خصوص نتایج ساپیا در فصل اخیر و رتبه این تیم گفت: ما خیلی تلاش کردیم و مستحق تساوی هم نبودیم حتی در نیمه دوم با توجه به 10 نفره شدن سپاهان، مسلط هم بودیم به نظرم تیم ضعیفی نیستیم اما بدشناسی آوردیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.