محسن رضايی:

مرضيه دباغ نمونه‌ای از بانوان قهرمان ایران است+اینستاپست

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار مطلبی در اینستاگرام از مرضیه دباغ به عنوان نمونه‌ای درخشان از بانوان قهرمان ایران یاد کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون در فضای مجازی گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار مطلبی در اینستاگرام از مرضیه دباغ به عنوان یک نمونه درخشان بانوان قهرمان ایران یاد و عنوان کرد: زندگی و مبارزات خانم دباغ، سردار مریم و العلیه نشان‌دهنده توانایی بالای بانوان ایرانی در انجام رسالت‌های مهم است.

وی نوشت:

"مرضیه دباغ، نماد شایستگی زنان ایرانی ‏یک نمونه درخشان از بانوان قهرمان ایران بانو مرضیه حدیدچی از همدان است که وی را با نام خواهر دباغ می‌شناسیم. در دوران مبارزه علیه رژیم سفاک پهلوی بارها به زندان افتاد و شکنجه‌های سنگین ساواک را تحمل کرد. سپس در پاریس محافظت از حضرت امام (ره) را بر عهده گرفت و پس از انقلاب نیز فرمانده سپاه همدان و نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی را بر عهده داشت. در روزهای اول حمله عراق به ایران در اهواز او را دیدم وقتی نگرانی‌های مرا دید سریع احمد آقا را پای تلفن آورد و من آخرین گزارش‌های جنگ را به احمد آقا دادم که به امام بدهند.‏‎‏‎خانم دباغ، در رساندن نامه امام به گورباچف، در هیئت اعزامی امام به شوروی بودند. زندگی و مبارزات خانم دباغ، سردار مریم و العلیه نشان‌دهنده توانایی بالای بانوان ایرانی در انجام رسالت‌های مهم است."

مرضيه دباغ نمونه‌ای از بانوان قهرمان ایران است+اینستاپست

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار