سردشت؛

ثبت 75 درصداز مردم سردشت در سامانه سیب

کارشناس مسئول واحدگسترش شبکه سردشت گفت: 75 درصداز مردم سردشت در سامانه سیب ثبت نام کرده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ممندی آذر در خصوص طرح سرشماری جمعیتی گفت: این طرح در سطح شهر و حاشیه آن برگزار شد و همکاری مطلوب مردم با آمارگیران ما را در اجرای هرچه بهتر این طرح یاری رساند و با مشارکت حداکثری مردم در این طرح، خدمات بهتر و پیگیرتر از گذشته به مردم در حوزه سلامت ارایه می شود.

ممندی آذر افزود: افزایش عادلانه دسترسی به خدمات بهداشتی، افزایش کیفیت ارایه خدمات و همچنین افزایش رضایتمندی مردم از جمله اهداف اجرای این طرح است، اطلاعات ثبت شده در سرشماری طرح تحول نظام سلامت، شامل مشخصات فرد، کد ملی، جنس، نسبت فرد با سرپرست خانوار، سال تولد و وضعیت سواد، تاهل، شغل و نوع بیمه بوده که توسط پرسشگر در فرم های مشخص و سپس در پرونده الکترونیکی افراد در سامانه نرم افزار سیب (سامانه یکپارچه بهداشتی) ثبت و بر این اساس مراقبت بهداشتی فعالی از جمعیت انجام می شود.

وی از سرشماری بالغ بر 11 هزار خانوار سردشت خبر داد و افزود: از این تعداد تا به این لحظه 35 هزار نفر از جمعیت 46 هزار نفر برآورد شده برای شهر سردشت، وارد سامانه یکپارچه بهداشت (سیب )شده است.

کارشناس مسئول واحدگسترش شبکه سردشت کارشناسان شرکت کننده در این طرح را 35 نفر اعم از سرشمار کننده، ناظر، ذکر کرد و گفت : این طرح به مدت 45 روز در قالب 16 تیم در نوبت صبح و عصر اجرا گردید.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.