آبادان؛

برگزاری جلسه هماهنگی ستاد اربعین در خرمشهر

مرز شلمچه ظرفیت خدمت رسانی به 1،5میلیون زائر را دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛ساعدی سرپرست شهرداری خرمشهر در جلسه هماهنگی ستاد اربعین با حضور معاونان شهرداری های معین در سالن اجتماعات شهرداری خرمشهر گفت: این شهرداری با همیاری شهرداری های معین در مرز شلمچه آمادگی کامل برای خدمت رسانی به زائران ایرانی و اتباع خارجی را دارد.

عزیز ساعدی افزود: با توجه به اینکه مرز شلمچه تنها مرز عبور اتباع خارجی در اربعین خواهد بود لذا شهرداری خرمشهر با همکاری شهرداری های معین آماده خدمت رسانی به زائران اتباع خارجی است.

وی با بیان اینکه تجهیزات مورد نیاز خدمات رسانی از سوی شهرداری های معین در مرز شلمچه آماده شده ، گفت: 50 دستگاه خودرو جمعی، 10 دستگاه پرس زباله ، 100 باکس زباله و 200 نیروی خدمات شهری از سوی شهرداری شیراز، تامین شده است.

ساعدی افزود:علاوه بر20 چشمه سرویس بهداشتی، ماموارن سازمان آتش نشانی و سایر امکانات خدماتی از سوی شهرداری آبادان در مرز شلمچه پیش بینی شده است.

وی تامین یک دستگاه جرثقیل، پرس زباله، تانکر آب ، کمپرسور و لودر از سوی شهرداری آغاجاری را از دیگر امکانات مورد نیاز در مرز شلمچه بیان کرد و گفت: به منظور خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی هماهنگی لازم با کلیه شهرداری های معین انجام شده است.

وی افزود: در حال حاضر خدمات اجرایی در پل نو تا نقطه صفر مرز شلمچه تقسیم کار شده و امید است امسال هیچ گونه مشکل و کمبودی نداشته باشیم.

محمدمهدی یقیطین مدیرکل نظارت بر خدمات شهری شهرداری شیراز نیز در این نشست با بیان اینکه تمام تدارکات لازم جهت خدمت رسانی به زائران اربعین در مرز شلمچه اندیشیده شده، گفت:طبق برنامه امکانات و خدمت رسانی مورد نیاز زائران اربعین حسینی در مرز شلمچه پیش بینی شده است.

مرز شلمچه از مبادی اصلی تردد زائران اربعین حسینی در 15 کیلومتری میدان مقاومت شهر خرمشهر قرار دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.