دیدار شمخانی با آیت‌الله شبیری زنجانی

نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی با آیت‌الله‌العظمی شبیری زنجانی در قم دیدار و گفتگو کرد.

دیدار شمخانی با آیت‌الله شبیری زنجانیبه گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علی شمخانی در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از شرایط امنیتی،اقتصادی و سیاسی کشور،بخش عمده‌ای از مشکلات و تهدیدات کشور را اقتصاد پایه عنوان کرد.

وی کاهش مشکلات اقتصادی را تکمیل کننده یکی از مهمترین حلقه‌های زنجیره امنیت کشور عنوان کرد و افزود:تا زمانی که کار،تولید ثروت وتلاش برای توسعه همه جانبه به ادبیات رایج در بخش‌های مختلف کشور و گروه‌های مختلف اجتناعی و سیاسی تبدیل نشود مسیر رفع مشکلات اقتصادی هموار نمی‌شود.

آیت‌الله‌العظمی شبیری زنجانی نیز در این دیدار با اشاره به ظرفیت‌های بی‌شمار مادی و معنوی در کشور مجموعه امکانات و زمینه‌ها برای توسعه اقتصادی و اجتماعی را فراهم عنوان و اظهار کرد: وعده خداوند که تحقق آن قطعی است ناظر بر موفقیت فعالیت‌ها و جهادی است که در سایه اخلاص و ایمان صورت پذیرد.

وی در پایان این دیدار برای موفقیت بیش از پیش مسئولین و خدمتگذاران صادق نظام جمهوری اسلامی دعا کرد.

همچنین نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امتیت ملی که به قم سفر کرده است با حضور در منزل شهیدان علی و حسن شکروی با پدر شهیدان شکروی ملاقات کرد.

وی در جریان این دیدار با تجلیل از مقام شامخ شهیدان انقلاب اسلامی،دفاع مقدس و مدافعین حرم  و خانواده‌های معظم شاهد را سرمایه‌های بی‌بدیل و ذخایر فیاض انقلاب اسلامی عنوان کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار