آبادان؛

ثبت نام ۴۲ هزار خوزستانی در سامانه سماح

تاکنون بیش از ۴۲ هزار خوزستانی در سایت سماح ثبت نام کرده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛ناصرحویزاوی  مدیرکل حج و زیارت خوزستان با اشاره به راه اندازی سه دفتر کنسولگری عراق در خوزستان گفت: زائران می توانند ویزاهای خود را از طریق دفاتر کنسولگری عراق در شهرهای اهواز، آبادان و بهبهان دریافت کنند.

ناصر حویزاوی افزود: دفتر کنسولگری عراق در اهواز مامور صدور ویزا برای زائران مرکز استان، دفتر کنسولگری عراق در آبادان مامور صدور ویزا برای زائران شهرهای آبادان، خرمشهر، شادگان، ماهشهر و بهبهان و دفتر کنسولگری عراق در سوسنگرد مامور صدور ویزا برای شهرهای شمالی استان خوزستان است.

به گفته مدیرکل حج و زیارت خوزستان، مدت زمان ویزای صادر شده برای اقامت در عراق ۲۰ روزه است.حویزاوی با تاکید بر اینکه حج و زیارت تنها برای کسانی ویزا صادر می کند که در سایت سماح ثبت نام کرده باشند، گفت: ویزای انفرادی صادر نمی کنیم.

وی افزود: مدت زمان صدور ویزا ۷۲ ساعت از زمان تحویل مدارک است.مدیرکل حج و زیارت خوزستان گفت: بر اساس تفاهمنامه منعقده با سازمان پست، ویزا در منارل تحویل زائران می شود.

وی افزود: ۲۶۰ دفتر پستی، ۶۰ شرکت زیارتی و ۳۰ شرکت خدمات مسافرتی ثبت شده در منطقه آزاد اروند کار دریافت مدارک زائران، تحویل مدارک به کنسولگری عراق، دریافت ویزا و تحویل ویزا به زائران را انجام می دهند.

به گفته حویزاوی، در آبادان ۳۰ شرکت خدمات مسافرتی ثبت شده در منطقه آزاد اروند و ۴۰ دفتر پستی کار دریافت مدارک و تحویل ویزا را به انجام می رسانند.

مدیرکل حج و زیارت خوزستان در پایان، از زائران اربعین حسینی خواست تا با مراجعه به سامانه سماح ویزای مطمئنه خود را دریافت کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.