آبادان؛

میزبانی از یک میلیون زائر ایرانی و ۵۰۰ زائر خارجی در شلمچه

یک میلیون زائر ایرانی و ۵۰۰ زائر خارجی در شلمچه میزبانی می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛ساعدی سرپرست شهرداری خرمشهر گفت: امسال با آمادگی که در مرز شلمچه وجود دارد و با همکاری شهرستان های معین، میزبانی شایسته ای از یک میلیون زائر ایرانی و ۵۰۰ زائر خارجی انجام می دهیم.

عزیز ساعدی در نشست هماهنگی میان شهرداری های معین خرمشهر در اربعین که در سالن جلسات شهرداری خرمشهر برگزار شد، از برنامه ریزی و آمادگی کامل برای میزبانی از زائران حسینی اربعین در مرز شلمچه خبر داد و افزود: اربعین امسال، سال خوبی خواهد بود و طبق برنامه ریزی های صورت گرفته کمترین میزان مشکلات را در مرز شلمچه خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه توسعه ارائه خدمات شهری طی سال های اخیر استمرار داشته است، به ارائه گزارشی از برنامه ریزی های انجامش شده  پرداخت و گفت: امسال تقسیم کار به نحوی بوده که هرکدام از شهرستان های معین در محل موقعیت خود تمامی خدمات از جمله خدمات شهری، ایمنی را ارائه کنند و مسیر عمومی نیز بر عهده شهرداری خرمشهر گذاشته شده که این کار با همکاری استان های معین انجام می شود.

سرپرست شهرداری خرمشهر افزود: امسال قرار است از ورودی شهر تا پل نو تحویل شهرداری تهران و از پل نو تا نقطه صفر مرزی نیز به شهرداری شیراز تحویل شود تا بتوان خدمات بهتری به زوار ارائه کرد.ساعدی، ورود استان های معین را در ارائه هرچه بهتر این خدمات تاثیرگذار دانست و افزود: امسال شهرداری شیراز ۵۰ دستگاه اتوبوس را از ۱۵ آبان ماه جاری تا زمان بازگشت زوار در مرز شلمچه مستقر خواهد کرد و تامین ۲۰۰ نیروی خدماتی، ۱۰ دستگاه پرس زباله و ۱۰۰ باکس زباله را نیز بر عهده کرده است.

وی گفت: شهرداری آبادان نیز علاوه بر ارائه خدمات در موقعیت خود، ۲۰ چشمه سرویس بهداشتی، دو دستگاه پرس زباله و یک دستگاه جرثقیل را تامین می کند و استقرار اکیپ آتش نشانی و توزیع کیسه های زباله را نیز انجام خواهد داد.

سرپرست شهرداری خرمشهر، تامین یک دستگاه پرس زباله، یک تانکر آب و یک دستگاه کمپرسی و لودر را نیز از تعهدات شهرداری آغاجری اعلام کرد.

ساعدی افزود: امسال این آمادگی در مرز شلمچه وجود دارد که با همکاری استان ها و شهرستان های معین، میزبانی شایسته ای از یک میلیون زائر ایرانی و ۵۰۰ زائر از اتباع خارجی انجام شود.

مدیرکل نظارت بر خدمات شهری شهرداری شیراز، معاون شهرداری آغاجری و مدیر کل امور شهری شهرداری آبادان به عنوان نمایندگان شهرداری های معین خرمشهر در این جلسه حضور داشتند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.