کاردی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد:

ارائه بیش از 87 میلیون ریال خدمات بهداشتی به مددجویان کمیته امداد

مدیر کمیته امداد جنوب شرق تهران گفت: بیش از 87 میلیون ریال خدمات بهداشتی، در شش ماهه نخست سال95، به 400 مددجوی تحت حمایت این سازمان ارائه شده است.

ارائه بیش از 87 میلیون ریال خدمات بهداشتی به مددجویان کمیته امداد
فرهود کاردی مدیر کمیته امداد جنوب شرق تهران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ اظهار داشت: در حوزه بیمه خدمات درمانی پایه، اقدامات گسترده‌ای برای مددجویان کمیته امداد انجام شده است و  خدمات مربوط به بیمه تکمیلی که شامل فرانشیز دارو، بستری، هزینه نگهداری سالمندان و آزمایشگاه می‌شود نیز در طول سال به آن‌ها ارائه خواهد شد.

وی افزود: آموزش سلامت، اهدای اقلام بهداشتی، احداث و بهسازی سرویس‌های بهداشتی، رفع سوء تغذیه کودکان کمتر از شش سال، معاینات دوره‌ای از مجریان طرح‌های اشتغال، بهداشت دهان و دندان و ارزیابی سلامت زنان سرپرست خانوار تحت حمایت کمیته امداد، از جمله فعالیت‌های بهداشتی این نهاد است که به مددجویان تحت تکفل، ارائه می‌شود.

کاردی ادامه داد:بیش از 87 میلیون ریال خدمات بهداشتی در شش ماهه نخست سال 95، برای حدود 400 مددجوی تحت حمایت این سازمان ارائه شده و همچنین بیش از 910 میلیون ریال خدمات مربوط به کمک هزینه درمانی برای مددجویان این نهاد پرداخت شده است.

مدیر کمیته امداد جنوب شرق تهران با اشاره به کمک 840 میلیون ریالی خیرین نیکوکار به مددجویان مورد حمایت منطقه13 این کمیته، تصریح کرد: با هماهنگی قرارگاه امام رضا(ع) وابسته به شورای محله شهرداری ناحیه چهار منطقه13، مبلغ 840 میلیون ریال، در قالب بن کارت شهروند، به 700 خانوار مورد حمایت این نهاد پرداخت شده است و همچنین مقرر شده ، تا پایان سال 95، حداقل مبلغ سه میلیارد و 500 میلیون دیگر به وسیله شهرداری به حساب این تعداد خانوار واریز شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار