نوری زاده: عشوری تا اواخر فصل قادر به بازی کردن نیست

پزشک تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: متاسفانه سینا عشوری به علت پارگی رباط صلیبی به مدت 6 یا 7 ماه دور از میادین مسابقات است.

رمضان نوری زاده در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: پس از مشاهده ام آر آی مشخص شد که پای سینا عشوری علاوه بر پارگی رباط صلیبی ، مینیسک خارجی این بازیکن هم دچار آسیب دیدگی شدید شده است.

وی در ادامه عنوان کرد: به هر حال پروسه درمانی مصدومیت سینا عشوری 6 تا 7 ماه طول می کشد و در این مدت وی باید مراقبت و فیزیوتراپی کند تا به بهبودی کامل برسد. 

پزشک تیم تراکتورسازی درباره اینکه عشوری فصل شانزدهم را از دست داد،گفت: به طور تقریبی وی اواخر فصل به میادین مسابقات بر می گردد. همچنین پای وی هنوز ورم دارد و بعد از بهبود ورم جراحی روی پایش انجام می شود. عشوری قرار است برای عمل جراحی اش به تهران بیاید و زیر نظر دکتر گیهانی پایش را جراحی کند. 

نوری زاده در مورد اینکه عشوری از لیست تراکتورسازی کنار گذاشته می شود، بیان کرد: من در جایگاهی نیستم که در این باره جواب بدهم اما بعید می دانم که عشوری از ترکیب کنار گذاشته شود. 

وی در پایان درباره علل پارگی رباط بازیکنان خاطر نشان کرد: بدنسازی نادرست، تمرین در زمین بی کیفیت ، خستگی و احتیاط نکردن بازیکنان از جمله دلایل پارگی رباط صلیبی بازیکنان است. سینا عشوری هم در اواخر تمرین برای تصاحب توپ با یکی از بازیکنان برخورد کرد و پایش پیچ خورد و در نهایت رباط صلیبی پاره کرد. 

انتهای پیام/

 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار