داروخانه های طلبکار / بیمه ها تسویه حساب نکرده اند

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: بدهی های ده ماهه بیمه به داروخانه های اهواز مشکلاتی را برایشان ایجاد کرده است.

داروخانه های طلبکار / بیمه ها تسویه حساب نکرده اند
حسین برزگر معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ 
 اظهار داشت: با وجود اینکه دی ماه سال گذشته اوج کار داروخانه های استان خوزستان بوده اما هنوز بیمه ها خصوصا بیمه تامین اجتماعی بدهی خود را با این داروخانه ها تسویه نکرده است.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز افزود: انتظار ما از وزارت رفاه این است که ترتیبی اتخاذ گردد تا این بدهی زودتر پرداخت شود.

وی در این باره ادامه داد: عملکرد داروخانه ها به صورت یک زنجیره با شرکت های پخش دارو و تولید کنندگان دارو مرتبط بوده و بدهی داروخانه ها به این مراکز موجب عدم تامین به موقع دارو خواهد شد.

برزگر اظهار داشت: استان خوزستان در ماه آبان با دو مسئله مهم زائرین اربعین حسینی و بارش باران و مشکلات تنفسی مواجه بوده و ارائه خدمات درمانی نیازمند یک حرکت جمعی است.

وی گفت: دانشگاه جندی شاپور تمام تلاش خود را خواهد کرد تا از نظر تامین و ذخیره دارو در داروخانه ها مشکلی ایجاد نشود.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ادامه داد: البته اگر تامین اجتماعی و سایر بیمه ها به تعهدات خود عمل کنند قطعا مشکلی برای ارائه خدمات پیش نخواهد آمد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار