لیگ برتر فوتبال؛

پرسپولیس 1- صنعت نفت آبادان0/ سرخ پوشان یک ماه در صدر

دو تیم پرسپولیس تهران و نفت آبادان امروز جمعه 7 آبان از ساعت 16:40 دقیقه و در استادیوم آزادی به مصاف هم رفتند که در نهایت سرخ پوشان پیروز میدان بودند.

پرسپولیس - صنعت نفت آبادانبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ؛ تیم های پرسپولیس تهران و صنعت نفت آبادان از ساعت 16:40 دقیقه و در استادیوم آزادی به مصاف هم رفتند.

داور: علیرضا فغانی کمک داوران: رضا سخندان و علیرضا ایلدروم       داور چهارم: یاسر همرنگ     ناظر: ایرج نظری

*ترکیب پرسپولیس
بوژیدار رادوشوویچ، محمد انصاری، سیدجلال حسینی، حسین ماهینی، محسن ربیع‌خواه، کمال کامیابی‌نیا، فرشاد احمدزاده، علی‌ علیپور، محسن مسلمان، وحید امیری و مهدی طارمی
سرمربی:برانکو ایوانکوویچ

*ترکیب صنعت نفت آبادان
حسن هوری، حسین بغلانی، مجتبی ممشلی، فرشاد فرجی، علی عبداله‌زاده، محمدرضا پورمحمد، گویی هیان کیم، حکیم نصاری، محمد زبیر نیک‌نفس، میلاد جهانی، و محمد شادکام
سرمربی: نادر دست نشان



پرسپولیس 0- صنعت نفت آبادان0


پرسپولیس 0- صنعت نفت آبادان0

*شرح گل


دقیقه 86 سانتر زیبای رامین رضاییان با ضربه بغل پای مهدی طارمی مقاومت حسن هوری دروازه بان نفت را شکست تا اولین گل پرسپولیس به ثمر برسد.



*دقایق حساس

دقیقه 14: باوجود در اختیار داشتن توپ و مالکیت توسط پرسپولیس،سرخ پوشان  موقعیت مهمی را به دست نیاوردند، با این حال سرخپوشان قصد داشتند در این دقیقه با استفاده از حرکت تمرین شده در ضربات ایستگاهی به گل دست یابند که در آخرین لحظه داور به نشانه آفساید حرکت آنها را متوقف کرد.

دقیقه 19: پاس مسلمان درون محوطه جریمه به طارمی رسید که ضربه این بازیکن توسط نفتی ها  دفع شد و علیپور نیز نتوانست دروازه خالی را گل کند.

دقیقه 21: ارسال فرشاد احمدزاده می توانست وحید امیری را در موقعیت گلزنی قرار دهد که پیش از او هوری با پروازی بلند توپ را از آن خود کرد.

دقیقه 29: شوت محسن مسلمان با اختلاف کم از دروازه نفت آبادان به بیرون رفت.

دقیقه 31: در این دقیقه پرسپولیسی ها می توانستند با همکاری علیپور و طارمی به گل اول بازی برسند که  توپ به تور کناری دروازه برخورد کرد و به بیرون رفت.

دقیقه 33: تکل محمد شادکام روی مسلمان و برخورد غیروورزشی این بازیکن با هافبک سرخپوشان با اعتراض او همراه شد که در ادامه در حالی که فغانی خطا اعلام کرده بود فرشاد احمدزاده به هواخواهی هم تیمی اش آمد که باعث ایجاد درگیری و قطع شدن بازی شد. داور با فراخواندن بازیکنان دو تیم و دعوت آنها به آرامش بازی را ادامه داد.

دقیقه 34: کمال کامیابی نیا با یک شوت دیدنی  تیرک عمودی دروازه زردپوشان و هوری را به لرزه در آورد.

دقیقه 35: وحید امیری به دلیل مصدومیت جای خود را به امید عالیشاه داد تا کادرپزشکی این تیم معالجات و بررسی مصدومیت او را روی نیمکت انجام دهد.

دقیقه 37: ارسال امید عالیشاه از جناح چپ با ضربه سر ناقص مهدی طارمی از بالای دروازه نفت به بیرون رفت.

دقیقه 45: شوت فنی مهدی طارمی از درون محوطه جریمه با اختلاف کمی به بیرون رفت و نیمه اول با دو دقیقه وقت اضافه و نتیجه تساوی صفر بر صفر پایان یافت.

دقیقه 47: نفتی ها با یک ضد حمله می توانستند روی دروازه پرسپولیس خطرساز شوند که تکل ماهینی مانع این اتفاق شد و توپ را دور کرد.

دقیقه 50: موقعیت عالی برای گلزنی طارمی توسط این بازیکن از دست رفت و او نتوانست از سانتر فوق العاده احمدزاده در آستانه دروازه سود ببرد و توپش را به بیرون زد.

دقیقه 51: بار دیگر طارمی در موقعیتی تک به تک با هوری و ضربه آرام این مهاجم در اختیار دروازه بان نفت قرار گرفت تا مهاجم آقای گل فصل گذشته بار دیگر ناکام شود.

دقیقه 52: ارسال توپ اینبار از سمت چپ توسط ربیع خواه با ضربه سر طارمی به بیرون رفت و موقعیتی دیگر از سرخپوشان گرفته شد.

دقیقه 54: ارسال دیدنی ماهینی اینبار با ضربه سر خوب طارمی در آستانه ورود به دروازه نفت با سوپر سیو هوری همراه شد و در ادامه نیز مدافعان زردپوش مانع از ضربه مجدد این بازیکن شدند و توپ را از روی خط برگشت دادند.

دقیقه 59: همکاری دو نفره علیپور و طارمی فرصت خوبی را در شش قدم نصیب طارمی کرد که ضربه این بازیکن از زاویه بسته با طی کردن خط دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 79:رامین رضاییان به جای علی علیپور وارد زمین شد.این اولین حضور رضاییان پس از ده دهفته در ورزشگاه آزادی مقابل تماشاگران سرخ پوش است.

دقیقه 84:بازیکن تیم نفت بدلیل مصدومیت شدید با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد.

پرسپولیس 1- صنعت نفت آبادان0/ سرخ پوشان یک ماه در صدر جدول

دقیقه 89: محسن مسلمان جای خود را به احمد نورالهی داد.


*حواشی:

* سیروس الوند، کارگردان ایرانی فیلم های پرتغال خونی و .... با حضور در جایگاه ویژه از نزدیک این دیدار را تماشا می کند. پیش بینی او از نتیجه این بازی پیروزی 3 بر یک شاگردان برانکو بود.

* حدود 300 هوادار نفتی با حضور در جایگاه تماشاگران به شدت مشغول تشویق تیم خود هستند و با استفاده از شعارهایی که برزیلیته رکن اصلی آن را تشکیل می دهد بازیکنان تیم خود را مورد تشویق قرار می دهند.


دیدار تیم های پرسپولیس و صنعت نفت آبادان در پایان 93 دقیقه تلاش با تک گل مهدی طارمی به پایان رسید تا پرسپولیسی ها با 22 امتیاز در صدر جدول قرار گیرند. با پایان هفته دهم لیگ برتر، مسابقات به مدت نزدیک به یک ماه تعطیل می شود و ملی پوشان خود را برای دیدار برابر سوریه در مقدماتی جام جهانی روسیه آماده می کنند. همچنین رقابت های جام حذفی نیز برگزار خواهد شد.

حاشیه دیدار پرسپولیس _ صنعت نفت + فیلم

گل مهدی طارمی؛ پرسپولیس 1 _ 0 صنعت نفت آبادان + فیلم

خلاصه بازی پرسپولیس 1 _ 0 صنعت نفت آبادان + فیلم

کنفرانس خبری دست نشان بعد از بازی پرسپولیس + فیلم

کنفرانس خبری برانکو بعد از بازی با نفت آبادان + فیلم

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۲ ۰۷ آبان ۱۳۹۵
اگه قراره بازی زیباکنندوخون به دل هواداران کنندکه نمیشه پرسپولیس به یک تمام کننده مثل انصاری فولادهنوزنیازداره..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۲ ۰۷ آبان ۱۳۹۵
اگه قراره بازی زیباکنندوخون به دل هواداران کنندکه نمیشه پرسپولیس به یک تمام کننده مثل انصاری فولادهنوزنیازداره..
آخرین اخبار