مشهد؛

نوجوانان مشهدی «نواهای ضد آمریکایی» سر می‌دهند

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد، از برگزاری جشنواره «نواهای ضد آمریکایی» ویژه نوجوانان مشهدی و به مناسبت روز دانش‌آموز خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مهدی ابراهیمی گفت: این جشنواره با هدف ایجاد و ارتقاء روحیه استکبارستیزی نوجوانان و شناسایی نوجوانان مستعد در مداحی و تواشیح و حمایت و پرورش استعدادهای آن‌ها برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه جشنواره«نواهای ضد آمریکایی» ویژه پسران 13 تا 18 ساله مشهدی است؛ گفت: این جشنواره در دو بخش مداحی و تک‌خوانی برگزار می شود.

 معاون فرهنگی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد ادامه داد: دبیرخانه جشنواره صوت های انتخاب شده را در اختیار نوجوانان قرار داده و هر شرکت کننده فرصت دارد تا تمرین کند و مشابه خواننده و مداح که در صوت معرفی شده است؛ بخواند.

وی افزود: علاقه مندان تا 13 آبان فرصت دارند تا آثار خود را به دبیر خانه جشنواره آدرس تلگرامی @AntiAmerica_bot ارسال کنند.

ابراهیمی با اشاره به اطلاع رسانی و همکاری این جشنواره با مدارس سطح شهر، تصریح کرد: اگر شخصی از طریق کانال تلگرامی موفق به ارتباط با دبیرخانه جشنواره نشد می‌تواند از طریق معلم پرورشی، دفتر بسیج دانش‌آموزی و اتحادیه انجمن اسلامی مدارس  نسبت به ثبت نام اقدام کند.

 وی  خاطرنشان کرد: اگر مساجد، تشکل‌ها، هیأت‌ها و مجموعه‌های فرهنگی و مردمی مخاطب 13 تا 18 ساله در مجموعه خود دارند؛ می‌توانند به دبیر خانه فرهنگسرای مراجعه و محتوا را دریافت و در مسابقه ثبت‌نام کنند.

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد، با بیان این که جشنواره نواهای ضد آمریکایی در دو مرحله مقدماتی و نهایی برگزار می شود، اظهار کرد: در مرحله مقدماتی هر شرکت کننده آثار خود را به دبیرخانه ارسال می‌کند که بین آثار رسیده داوری می‌شود و تعدادی از شرکت‌کنندگان برای مرحله نهایی انتخاب می‌شوند.

ابراهیمی ادامه داد: برگزیدگان دوره مقدماتی در مرحله نهایی به صورت حضوری در این جشنواره شرکت می‌کنند و با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

وی  با بیان این که کمیته داوران 50 نفر را به عنوان برگزیده نهایی معرفی می‌کند؛ گفت: به 50 نفر برتر از   از 100 تا 500 هزار تومان جایزه نقدی اهداء خواهد شد.

وی به اهدا جوایز ویژه به نفرات نخست تا دهم اشاره و ابراز کرد: از آثار نفرات اول تا دهم کلیپ صوتی و تصویری تهیه خواهد شد و به خود آن‌ها اهدا می‌شود و هماهنگی می‌کنیم تا در شبکه‌های صدا و سیما و فضای مجازی نیز پخش شود.

ابراهیمی در پایان به برگزاری اختتامیه جشنواره اشاره و بیان کرد: بعد از مرحله نهایی که حدود ده روز بعد از 13 آبان خواهد بود اختتامیه این جشنواره با حضور مسؤولین شهر، برگزیدگان جشنواره و خانواده‌های آن‌ها  برگزار شده و از برگزیدگان تقدیر خواهد شد.

انتهای پیام// ف ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.