کرمانشاه؛

جوهره آمریکایی ها خباثت و رذالت است

خطیب جمعه کرمانشاه گفت:جوهره آمریکایی ها خباثت و رذالت است. آن ها پول های زیادی که متعلق به این مملکت است را مصادره کرده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛آیت‌اله مصطفی علما در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمانشاه گفت:از سوی دیگر آن ها مدام دم از حقوق بشر می زنند اما حقوق بشر آن ها در کشتار بی رحمانه مردم سوریه؛ یمن؛ عراق و افغانستان و ایجاد گروه های تروریستی برای کشتن مردم بی گناه خلاصه می شود.


وی با توصیه همگان به تقوی و دوری از معصیت اظهار داشت: حضرت زینب کبری(س) و امام سجاد(ع) ادامه دهنده قیام امام حسین(ع) بودند و ما باید از رهروان راستین و پیرو مکتب عاشورا باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه بیان کرد: امام خمینی(ره) در مکتب اهل بیت(ع) تربیت یافت و رشد کرد و با ایمان و اعتقاد  قلبی و کرامت انسانی برای رسیدن به اهداف والای دینی و اسلامی در برابر ستمگر زمان ایستاد.

 امام جمعه کرمانشاه در ادامه به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با نخست وزیر فنلاند اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب به کشتار مردم بی‌دفاع یمن توسط ارتش ظالم سعودی و جنایت‌های این رژیم مستکبر اشاره فرمودند.

آیت اله علما همچنین 13 آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام در سال 58 را گرامی داشت.

نماینده ولی فقیه در استان در ادامه به سالروز شهادت محمدحسین فهمدیده نوجوان 13 ساله نیز اشاره کرد و ضمن اینکه خواستار زنده نگه داشتن این روز بزرگ شد، از شهید فهمیده به عنوان الگویی نمونه و شایسته برای عموم مردم بخصوص دانشجویان و دانش آموزان یاد کرد.

وی در پایان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت اله قاضی طباطبایی اولین شهید محراب و امام جمعه تبریز گفت: ایشان از سال 42 همراه و همسنگر امام (ره) بودند و برای به ثمر نشستن انقلاب تلاش های زیادی داشتند.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: کرمانشاه ، نمازجمعه ، خطیب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار