رقابت های کاراته قهرمانی جهان ـ اتریش

پایان خوش روز سوم برای ایران /دیدار مدافع عنوان قهرمانی با چشم بادامی ها

سومین روز از رقابت های کاراته قهرمانی جهان برای کشورمان پایانی خوش داشت و مدافع عنوان قهرمانی با اقتدار به فینال صعود کرد.

به گزارش خبرنگار رزمی و کشتی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ؛ سومین روز از رقابت ها ی کاراته قهرمانی جهان ، امروز جمعه 7 آبان ماه ، تمام شد و کومیته تیمی مردان ایران ، مدافع عنوان قهرمانی، با اقتدار به فینال صعود کرد.

*نتایج کسب شده رقابت های امروز به شرح زیر است : 

*کومیته تیمی بانوان :
کومیته تیمی بانوان ایران که در دور نخست با قرعه استراحت روبرو شد در مرحله دوم به مصاف جمهوری چک رفت و باشکست این تیم با نتیجه 2 بر 1 مقابل کومیته تیمی فرانسه نایب قهرمان جهان صف آرایی کرد که در این دیدار  با نتیجه 1 بر 2 مغلوب تیم فرانسه شد.

فرانسه با شکست امریکا و اکوادور راهی فینال این مسابقات شد تا کومیته تیمی بانوان هم راهی جدول شانس مجدد شو.د در جدول شانس مجدد و در مصاف هلند هم تیم ایران توفیقی نداشت ضمن اینکه هلند هم در دیدار بعدی مغلوب امریکا شد تا تیم های امریکا و اکوادور در جدول برای کسب مدال برنز با هم به مبارزه پپردازند.

در آن سوی جدول هم اسپانیا قهرمان دوره پیش با شکست روسیه، آذربایجان، ایتالیا و مصر فینالیست دیگر این رده بود.
در جدول رپه شارژ ، این سمت جدول برای رسیدن به مدال برنز مصر به مصاف ایتالیا خواهد رفت.

کومیته تیمی ژاپن دارنده برنز جهانی 2014 مقابل ایتالیا تن به شکست داد تا با باخت ایتالیا به اسپانیا، ژاپن هم از دور مسابقات کنار رود. ترکیه دیگر دارنده برنز دوره قبل نیز به اکوادور نتیجه را واگذار کرد تا با شکست اکوادور مقابل فرانسه ترکیه هم از دور مسابقات کنار رود.

*کومیته تیمی مردان :

کومیته تیمی مردان کشورمان پس از قرعه استراحت به مصاف سوئیس رفت و باشکست این تیم با نتیجه 3 بر 0 به دور بعدی راه یافت. کومیته تیمی مردان در مبارزه با آذربایجان هم با نتیجه 3 بر0 پیروز میدان بود، پس از این دیدار و برد 3 بر 0 مقابل هلند برای راهیابی به فینال به مصاف فرانسه رفت و فرانسه نیز مقابل کاراته ایران ناچار به قبول شکست 3 بر 0 شد تا قهرمان جهان در سال 2014 بار دیگر به فینال کومیته تیمی راه یابد.

ژاپن نیز از سوی دیگر جدول با شکست اکراین، قزاقستان و اسپانیا برای رسیدن به فینال به مصاف نایب قهرمان جهان رفت ،چشم بادامی ها 3 بر 0 از سد آلمان گذشتند تا روز یکشنبه به همراه تیم کاراته کشورمان فینال این دوره را برگزار کنند.

در جدول شانس مجدد و برای کسب نشان برنز از یک سو اسپانیا با آلمان نایب قهرمان دوره پیش روبرو می شود و آن سوی جدول هم آذربایجان به مصاف فرانسه می رود. 

کومیته تیمی ترکیه  دارنده برنز جهانی 2014 در اولین گام مقابل مصر تن به شکست داد تا با باخت مصر به فرانسه، ترکیه هم از دور مسابقات کنار رود.


بیست و سومین دوره رقابت های کاراته قهرمانی جهان از چهارم آبان ماه، با شرکت 1024 کاراته کا از 118 کشور جهان به میزبانی اتریش در شهر لینز این کشور آغاز شده است  و تا نهم آبان ماه ادامه دارد.


انتهای پیام / 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار