اصفهان؛

برگزاری مسابقات موتورسواری و اتومبیلرانی یادبود شهدای مدافع حرم استان اصفهان

مسابقات موتورسواری و اتومبیلرانی قهرمانی استان اصفهان یادبود شهدای مدافع حرم با شرکت بیش از ۶۵ موتورسوار و اتومبیلران در فلاورجان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مسابقات موتورسواری و اتومبیلرانی قهرمانی استان اصفهان یادبود شهدای مدافع حرم عصر امروز با شرکت بیش از 65 موتورسوار و اتومبیلران و با حضور حجت‌الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی، کامران ارباب زاده سرپرست هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان اصفهان و حسین تنهایی دبیر هیئت استان در محل فرودگاه سابق در روستای کارویه از توابع شهرستان فلاورجان برگزار شد.

اسماعیل محمدی، دبیر هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی شهرستان فلاورجان در حاشیه برگزاری این مسابقات اظهار داشت: این مسابقات در بخش موتورسواری با 32 شرکت کننده در کلاس‌های اسلالوم 125 سی. سی و 200 سی. سی و در بخش اتوموبیلرانی با حضور 35 شرکت کننده در کلاس‌های 4 سلیندر، 6 سلیندر، آزاد و 2 کلاس دیگر برگزار شد.

وی با اشاره به سطح کیفی این مسابقات افزود: این مسابقات در واقع، نخستین دوره مسابقات استانی اتومبیلرانی و دومین دوره مسابقات موتورسواری است که به میزبانی فلاورجان برگزار می‌شود و شرکت کنندگانی از شهرهای نجف آباد، اصفهان و فلاورجان در این مسابقات حضور داشتند.

دبیر هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی شهرستان فلاورجان با اشاره به استقبال تماشاگران از این دوره از مسابقات گفت: با هدف فرهنگ سازی استفاده از کلاه ایمنی به برگزیدگان بخش موتورسواری، کلاه ایمنی هدیه داده شد و سایر برگزیدگان نیز لوح تقدیر به همراه هدایایی نفیس دریافت کردند.

وی تصریح کرد: بخش موتور سنگین از این مسابقات حذف شده و در نظر داریم تا این مسابقات هر ساله به میزبانی شهرستان فلاورجان برگزار شود.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار