اصفهان؛

انفجار در مجتمع مسکونی منجر به فوت پسر شد

در انفجاری که در مجتمع مسکونی رخ داد دو نفر دچار سوختگی که یکی از آن‌ها که جوان 18 ساله‌ای بود فوت کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حوالی ظهر امروز بود که انفجاری مهیب در مجتمع مسکونی باعث آتش سوزی در بخشی از مجتمع در حوالی شهرک نیکان شد که بر اثر این حادثه چند نفر هم کشته و مجروح شدند.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان  درباره علل وقوع این حادثه عنوان کرد: ساعت 15:35 بود که یک مورد انفجار در مجتمع مسکونی واقع در منطقه اصفهانک، شهرک نیکان به ما گزارش شد؛ که سریعا اکیپ‌های عملیاتی ایستگاه 5 و 23 اصفهان به محل حادثه اعزام شدند.

محمد شریعتی علت این حادثه را انفجار توام با آتش سوزی در واحد مسکونی در طبقه همکف این مجتمع مسکونی با مساحتی حدود 80 متر خواند و تصریح کرد: پس از رسیدن مأموران آتش نشانی در محل بدون معطلی شروع به خروج مصدومین از محل کردند.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان با اشاره به تخریب بخشی از طبقه همکف این مجتمع که ظاهراً هم محل انفجار بوده خاطرنشان کرد: متأسفانه پدر و پسری با سن‌های 18 و 55 سال در این انفجار دچار سوختگی می‌شوند که در زمان رسیدن مأموران آتش نشانی علائم حیاتی خود را نیز از دست داده بودند. 

وی با اشاره به سلامت دیگر ساکنین این مجتمع در جریان این حادثه از احیای مرد 55 ساله توسط مأموران آتش نشانی و اورژانس خبر داد و تصریح کرد: جوان 18 ساله ضمن تلاش‌های فراوانی که برای احیای او صورت گرفت نتوانست دوام بیاورد و جان خود را از دست داد.

شریعتی در پایان با بیان اینکه تمام این واحد مسکونی دچار حریق شده و سوخته است؛ اظهار کرد: ظاهرا علت حادثه به انفجار کپسول گاز مایعی که در این خانه استفاده می‌شده، بر می‌گردد و بنابراین با توجه به اینکه اکثر انفجارها در منازل مسکونی به استفاده از گاز مایع منتهی می‌شود توصیه ما به شهروندان این است که از این گاز مایع به هیچ وجه برای وسایل خانگی و گاز سوز شهری استفاده نکنند زیرا خطرات جبران ناپذیری را در پی دارد.

گفتنی است علت این حادثه توسط تیمی از کارشناسان آتش نشانی در دست بررسی است.



انتهای پیام/م


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.