منع ورود دختران صدام به کنفرانس ضد داعش در پاریس

مسئولان فرانسوی دختران صدام حسین را از ورود به کنفرانس بین المللی حمایت از عراق در مبارزه با تروریسم منع کردند.

منع ورود دختران صدام به کنفرانس ضد داعش در پاریسبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، مسئولان فرانسوی دختران صدام حسین، دیکتاتور معدوم عراق را از ورود به کنفرانس بین المللی حمایت از عراق در مبارزه با تروریسم منع کردند.

بر این اساس،  خبرگزاری براثا به نقل از مطالب شبکه های اجتماعی گزارش کرد: دولت فرانسه مانع ورود " رغد " دختر بزرگ صدام و " رنا" خواهر کوچکترش به کنفرانس ائتلاف بین المللی شد که هفته گذشته با عنوان حمایت از عراق در مبارزه با داعش در پاریس تشکیل شده بود.

براثا گزارش کرد: برخی فعالان شبکه های اجتماعی به این تصمیم دولت فرانسه اعتراض کرده و حق دختران صدام دانستند که به عنوان دو عراقی در این کنفرانس حضور یابند.

یادآور می شود همزمان با هجوم گسترده تروریست های داعش به شهرهای مختلف عراق و کنترل برخی شهرها و مناطق آن کشور، رغد صدام از آنچه که پیروزی های گروههای مسلح نامید و همچنین عقب نشینی نیروهای دولتی ابراز شادمانی کرده بود.

او درآن زمان گفت: خوشحالم که عزت ابراهیم، رهبر حزب بعث عراق و گروه حامی وی در یکپارچه‌کردن گروه‌های دیگر از جمله گروه داعش و ارتش مجاهدین برای سلطه بر شهرهای سنی‌نشین عراق پیروز شده‌اند.

رغد با بیان اینکه وی لحظه به لحظه حوادث عراق را دنبال می‌کند، گفت: من مطمئنم که روزی به عراق بازمی‌گردم و برای شادی روح پدرم فاتحه می‌خوانم!


دولت عراق رغد صدام و دیگر مسئولان نظام سابق این کشور را درفهرست افراد تحت تعقیب قرار داده بود.

براساس برخی گزارش ها رغد صدام و خواهرش، رنا در اردن و ساجده طلفاح، مادر وی در قطر به سر می‌برند.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۰۸:۲۶ ۰۹ آبان ۱۳۹۵
برن گم شن!
آخرین اخبار