چرا ترامپ پس از انتخاب "کریس کریستی" برای سمت معاونت، او را رد کرد؟

برخی منابع نزدیک به "دونالد ترامپ" از تردید نامزد جمهوری‌خواهان درباره انتخاب "کریس کریستی" پرده برداشتند.

چرا ترامپ پس از انتخاب به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی نیویورک پست؛ برخی منابع نزدیک به دونالد ترامپ اعلام کردند نامزد جمهوری خواهان در ابتدا "کریس کریستی"، فرماندار نیوجرسی را به عنوان معاون اول خود انتخاب کرده بود ولی پس از مدتی از انتخاب وی صرف نظر کرد.

یک هفته پیش از برگزاری همایش جمهوری خواهان در ماه ژوئیه، دونالد ترامپ برای انتخاب معاون اول خود از میان "کریس کریستی"، فرماندار نیوجرسی، "مایک پنس"، فرماندار ایندیانا و نیوت گینگریچ، سخنگوی سابق کاخ سفید مردد بود. بیشتر مشاوران ترامپ شامل "پل مانافورت"، رئیس ستاد انتخاباتی و دونالد جونیور و اریک –دو پسر ترامپ-- سعی بر این داشتند تا با اعمال فشار بر نامزد جمهوری خواه، مایک پنس را برای معاونت اول خود انتخاب کند. آنها معتقدند پنس می تواند مهره مناسبی برای برقراری اتحاد در حزب باشد. با این حال، ترامپ که درباره انتخاب پنس مردد بود، به کریستی توجه نشان داد.

یکی از منابع نزدیک به ترامپ گفت: نامزد جمهوری خواهان به دنبال انتخاب فردی بود که هم وفادار باشد و هم عملکرد وی را تایید کند. به عقیده او کریستی بهترین گزینه بود. هرزمان کریستی از ستاد انتخاباتی ترامپ دیدن می کرد، مدت زمان زیادی را با ترامپ می گذراند. این در حالی بود که نامزد جمهوری خواهان همواره دیگر مهمانان خود را نادیده می گرفت.

این منبع ادامه داد: کریستی بر این باور بود که سزاوار این مقام است و آن را به دست می آورد. ترامپ نیز آن را مورد بررسی قرار داد. برخی منابع از احتمال انتخاب وی برای معاونت ترامپ خبر دادند ولی در پی برملا شدن نوار اظهارات توهین آمیز دونالد ترامپ در مورد زنان، کریستی اظهارات ترامپ را غیرقابل دفاع خواند و تا حدودی از حمایت های خود از ترامپ دست کشید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار