زاهدان

کاهش دیدافقی درمسیر زاهدان - بم

کارشناس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: وزش بادهای جنوب غربی طی روزهای دوشنبه تا پنج‌شنبه در مسیر زاهدان - بم سبب کاهش دید خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،رضا آزادمنش اظهار کرد: از امروز با حاکم شدن جریانات جنوب غربی در استان دمای هوا در نواحی مرکزی ( 4 تا 6 درجه) و نواحی شمالی استان (2 تا 3 درجه) افزایش می‌یابد و این شرایط تا پنج‌شنبه تداوم دارد.

کارشناس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی سیستان و بلوچستان افزود: برعکس در نواحی جنوبی ‌تر و سواحل طی این مدت کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: وزش بادهای جنوب غربی طی روزهای دوشنبه تا پنج‌شنبه در نواحی مرکزی استان و مسیر زاهدان - بم نسبتا شدید ( 30 تا 55 کیلومتر در ساعت) است و در برخی ساعات گردوخاک سبب کاهش دید خواهد شد و روز چهارشنبه سرعت باد کمتر خواهد بود.

آزادمنش گفت: امروز و فردا در نواحی جنوبی و سواحل و چهارشنبه و پنج شنبه در نواحی شمالی و مرکزی استان افزایش ابر انتظار می‌رود.

کارشناس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی سیستان و بلوچستان افزود: صبح دوشنبه در نواحی غربی دریای عمان از زرآباد به سمت تنگه هرمز وزش باد متوسط و دریا درمحدوده فوق نسبتا مواج خواهد شد.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: کاهش ، دیدافقی ، زاهدان-بم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار