نشست سوم بررسی عملکرد تیم ملی والیبال برگزار شد

سومین نشست بررسی عملکرد تیم ملی والبیال در سال 2016، با حضور رئیس، دبیر فدراسیون والیبال، سرپرست تیم ملی و مربیان و کارشناسان فنی والیبال برگزار شد.

نشست سوم بررسی عملکرد تیم ملی والیبال برگزار شدبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، قرارداد رائول لوزانو سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از پایان بازی های المپیک به پایان رسید و فدراسیون والیبال برای بررسی عملکرد تیم ملی در سال 2016 برگزاری جلسات کارشناسی را در برنامه کاری خود قرار داده است.

بر این اساس رئیس فدارسیون والیبال به منظور جمع بندی نظرات کارشناسان، مربیان، والیبال نویسان تخصصی و پیشکسوتان این رشته ورزشی و ارائه بهترین راهکار به هیات رئیسه برای تصمیم گیری در این زمینه، نشست های کارشناسی با گروه های مختلف برگزار می کند.
نخستین نشست این موضوع با حضور کادر فنی تیم ملی و دومین نشست با حضور والیبال نویس های تخصصی برگزار شد.

امروز (دوشنبه) سومین نشست نیز با حضور مربیان و کارشناسان فنی این رشته ورزشی در دفتر رئیس فدراسیون والیبال برگزار شد.

در این نشست مصطفی کارخانه، پیمان اکبری، بهروز عطایی، ابراهیم وطن پرست، بهنام محمودی، مسعود آرمات، امیر حسین منظمی، کیوان مجردی، سعید رضایی، ناصر شهنازی و غلامرضا مومنی مقدم حضور داشتند.

محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال یک نشست دیگر نیز با پیشکسوتان والیبال برای بررسی عملکرد تیم ملی در سال 2016 خواهد داشت که زمان آن هنوز قطعی نشده است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار