مشهد؛

پشتوانه علمی پژوهشکده ثامن، تنوعی در مشاغل است

رئیس دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) گفت: پشتوانه علمی اساتید پژوهشکده ثامن موجب تنوع مشاغل در جامعه است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،خلیل زاده در بازدید از پژوهشکده ثامن گفت: پژوهشکده نوین شهر معنوی ثامن بر نیازهای اصلی جامعه تمرکز دارد و فعالیت های این پژوهشکده اصولی و تخصصی دنبال می شود
وی افزود: در چرخه ثروت آفرینی، پژوهشکده‌ها دارای جایگاه هستند ولی متاسفانه تاکنون اثربخشی خوبی را شاهد نبوده ایم و انتظارات را آنگونه که باید نتوانسته اند به طور کامل محقق کنند.

رئیس دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) گفت: فعالیت های این پژوهشکده فراتر از یک پژوهشکده است و بایستی آن را در زمره یک شرکت دانش بنیان تلقی کرد که علاوه بر تامین مالی خود نسبت به دغدغه های شهری به صورت مسئله محور می پردازد.

خلیل زاده با اشاره به رویکرد جدید آستان قدس رضوی افزود: با انتصاب تولیت معزز و تغییر رویکرد آستان قدس رضوی، نگاه جدید به مفهوم خدمت باعث شده خادمین تخصصی در حوزه علم و فناوری در مجموعه آستان قدس شکل بگیرد.

وی گفت: دانشگاه در نظر دارد فرصت و ظرفیت خدمت دانشمندان و اساتید برجسته کشوری را در محضر حضرت رضا علیه السلام در قالب خادمیاران علم و فناوری فراهم آورد.

خلیل زاده افزود: این رویکرد که نوعی تحول در نظام علمی و فناوری آستان قدس رضوی محسوب می شود و زمینه خدمت نخبگان علمی و فناوری فراهم می کند.

انتهای پیام//آ.ج
برچسب ها: پشتوانه ، مشاغل ، تنوع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار