اهالی بهارستان در اینستاگرام چه می گویند/18

از اظهار نظر اولاد قباد در رابطه با وزرای پیشنهادی تا معرفی هیئت تفحص صندوق فرهنگیان

در این بسته خبری سعی داریم تا شما را در جریان فعالیتهای 24 ساعت گذشته نمایندگان مجلس قرار دهیم.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون در فضای مجازی گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛با گسترش فضای مجازی، شبکه های اجتماعی جایگاه ویژه ای دربین کاربران اینترنتی پیدا کرده است لذا امروزه از آن به عنوان بستری برای تعامل و ارتباط دو سویه بین کاربر و مخاطب استفاده می شود.در همین راستا نمایندگان مجلس به عنوان رکن اصلی نهاد قانون گذاری در کشور در قالب پست های اینستاگرامی مردم کشور را در جریان فعالیت های خود قرار می دهند.

در ادامه پست هایی از نمایندگان مجلس را که در 24 ساعت گذشته در شبکه اجتماعی اینستاگرام با کاربران به اشتراک گذاشته اند را برای شما مخاطبین گرامی گردآوری کرده ایم.


امیر خجسته  نماينده مردم همدان و فامنين در مجلس نوشت:

"با راي نمايندگان  مجلس شوراي اسلامي اعضاي هيات تحقيق و تفحص از  صندوق ذخيره فرهنگيان انتخاب و به رئيس مجلس معرفي شدند."






فریده اولاد قباد نماینده مردم  تهران ،اسلامشهر ، ری ، پردیس و شمیرانات نوشت:
"صالحی امیری از مدیران کارآزموده فرهنگی است

وی ادامه داد: یکی دیگر از مطالبات ما از وزیرپیشنهادی ارشاد توجه به مشکل امنیت شغلی اصحاب فرهنگ و هنر است که باید دید با چه تدبیری به حل این مشکل خواهند پرداخت.

فریده اولاد قباد (نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی) طی گفتگو یی ضمن اشاره به فضای منطقی و خردمندانه مجلس در قبال وزرای پیشنهادی دولت گفت: قاطبه همکاران نماینده با 3وزیر پیشنهادی موافق هستند و بعید میدانم جلسه رای اعتماد با حاشیه های جدی مواجه شود.

این چهره فرهنگی مجلس در پاسخ به این سوال که فضا را برای وزیرپیشنهادی آموزش و پرورش چگونه می بیند؛ ابراز داشت: دکتر دانش آشتیانی از چهره های علمی و خوش سابقه کشور هستند، ولی صحبت های ایشان در جلسه رای اعتماد در نتیجه نهایی آرا بسیار موثر است.

نماینده مردم تهران در پاسخ به وضعیت وزیر پیشنهادی ارشاد گفت: دکتر صالحی امیری از مدیران کارآزموده فرهنگی است و امیدواریم تدابیر ایشان بتواند در مسئله بحران هویت فرهنگی راهگشا باشد.

وی ادامه داد: یکی دیگر از مطالبات ما از وزیرپیشنهادی ارشاد توجه به مشکل امنیت شغلی اصحاب فرهنگ و هنر است که باید دید با چه تدبیری به حل این مشکل خواهند پرداخت.

اولاد قباد با اشاره به صحبت هایش با وزیرپیشنهادی ورزش و جوانان گفت: متاسفانه در کشور ما به اقدامات ریشه ای و بنیادی کمتر توجه می شود و لذا از آقای سلطانی فر خواستیم در صورت موفقیت تفاهم نامه ای با وزارت آموزش و پروش منعقد شود و با برگزاری المپیادهای ورزش از مقاطع ابتدایی و ادامه آن تا سنین بالاتر، شروع به استعدادیابی و پرورش نخبگان ورزشی نمایند."



داوود محمدینماینده مردم  قزوین،البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی نوشت:
"با دعوت مجمع نمایندگان استان،اعضا کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی امروز به قزوین آمدند و در سه گروه کاری به بازدید از واحدهای صنعتی فعال،نیمه فعال و تعطیل و در حال احداث استان پرداختند. بعدازظهر امروز نیز جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با حضور اعضاء کمیسیون و مسوولان استان برگزار شد.امیدوارم بازدید انجام شده بتواند تاثیر بسزایی در روند بهبود وضعیت صنعت استان که این روزها حال و روز خوبی ندارد،داشته باشد."





 غلامرضا تاجگردون نماينده مردم  گچساران و باشت در مجلس شوراى اسلامى نوشت:
"امروز جلسه تلفيق روز شلوغي بود. تصويب حدودا ١٠٠٠ ميليارد تومان براي تربيت بدني. تلاش كردم پيشنهادي تصويب بشه كه برنامه ريزي براي اشتغال در حداقل ٣ هزار روستا در سال توسط دولت صورت بگيرد و منابع براي اين كار تجهيز بشه و چندين مصوبه ديگر و اينكه ٣ درصد سهم نفت ً و گاز در برنامه هم تصويب شد."



محمد صادق حسنی جوریابی نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی نوشت:
"جلسه کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با مدیر عامل و هیئت مدیره بانک کشاورزی کشور"




محمد دامادی نماينده ساري و مياندورود در مجلس شورای اسلامی نوشت:
"نشست وزراي پيشنهادي با نمايندگان استانهاي شمالي"



محمدعلی وکیلی نماینده مردم تهران ری شمیرانات اسلامشهر بومهن و پردیس در  مجلس شورای اسلامی ایران  نوشت:
"عنصر انصاف مهمترین ویژگی یک رسانه در قضاوت است، قضاوت رسانه‌ها نباید موجب ظلم باشد، چرا که فاصله ظلم و عدالت همان قضاوت است و کار رسانه نوعی قضاوت است که باید با عنصر انصاف پیوند بخورد."








انتها ی پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار