گروه C لیگ قهرمانان اروپا

پپ با سیتی از بارسلونا انتقام گرفت/یک امتیاز شاگردان راجرز ار بورسیا پارک

در ادامه رقایتهای هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا ، تیم های منچسترسیتی مقابل بارسلونا و مونشن گلادباخ مقابل سلتیک قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه رقایتهای هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا ، تیم های منچسترسیتی مقابل بارسلونا و مونشن گلادباخ مقابل سلتیک قرار گرفتند.

منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر و به قضاوت ویکتور کاسای مجارستانی میزبان بارسلونا بود که که در نهایت با نتیجه سه بر یک این تیم را شکست داد تا هم گواردیولا و هم منچسترسیتی طلسم پیروز نشدن مقابل بارسا را بشکنند.

گل نخست مسابقه را مسی در دقیقه 21 به ثمر رساند.شوت آگوئرو توسط ماسکرانو بلاک شد. توپ به مسی رسید و او توپ را به نیمار داد. مهاجم برزیلی پس از پیش بردن توپ، آن را به لیونل مسی سپرد این ستاره توپ را گل کرد.

دقیقه 39 ایلیکای گوندغان هافبک آلمانی سیتی کار را به تساوی کشاند تا تیم پپ با شکست به رختکن نرود.

دقیقه 51 کوین دی بروینه سیتی را پیش انداخت. روی یک ضربه آزاد دیدنی از پشت محوطه جریمه ، این بازیکن بلژیکی توپ را به کنج دروازه ترشتگن فرستاد.

دقیقه 74 سیتی  به گل سوم رسید.ضد حمله تماشایی منچستر سیتی کار را تمام کرد. پاس دی بروین در دهانه دروازه به اگرو رسید اما او نتوانست به توپ ضربه بزند. روی ریباند گوندعان گل دوم خود و سوم تیمش را به ثمر رساند.

پپ با سیتی از بارسلونا انتقام گرفت/یک امتیاز شاگردان راجرز ار بورسیا پارک



در دیگر مسابقه این گروه بورسیا مونشن گلادباخ میزبان سلتیک بود که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

دقیقه 32 لارس اشتیندل روی پاس تورگان هازارد دروازه شاگردان برندن راجرز را باز کرد و گلادباخ یک بر صفر پیش افتاد.

دقیقا 75 کورب با انجام خطای پنالتی از زمین مسابقه اخراج شد. موسی دمبله پشت توپ ایستاد و ضربه پنالتی او وارد دروازه گلادباخ شد تا بازی به تساوی کشیده شود.
پپ با سیتی از بارسلونا انتقام گرفت/یک امتیاز شاگردان راجرز ار بورسیا پارک

در جدول این گروه بارسا با 9 و سیتی با هفت امتیاز اول و دوم اند. گلادباخ و سلتیک نیز با چهار و دو امتیاز در رده های بعدی قرار دارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار