کانال گردی؛

هتل مردگان/زیباترین آرامگاه جهان/رئیس جمهوری که شکارچی بود

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ روزانه میلیون ها تصویر در شبکه های اجتماعی توسط کاربران به اشتراک گذاشته می شود، گاهی اوقات تکراری و بی معنا همچون عکس های یهویی که کم و بیش آنها را به معرض تماشای رفقای آنلاینمان گذاشته ایم، گاهی هم ناب و دیده نشده که در یک لحظه بارها به اشتراک گذاشته می شود و حجم انبوهی از نظرات را به دنبال خواهد داشت، در این خبر سعی شده است که سراغ تصاویری برویم که غالبا جذاب و متفاوت هستند.   

در شهر لاگونا در برزیل، دلفین ها از سال ۱۸۴۷ تا کنون با ماهیگیران همکاری می کنند ، دلفین ها ماهی ها را به سمت ساحل می آورند تا ماهی گیران با افکندن تور خود آن ها را شکار کنند.                                                                                                                                       کانال گردی؛

هتل مردگان/یکی از تاجران ژاپنی به نام «ترامورا» با ارائه یک هتل انحصاری برای مردگان،این امکان را به خانواده های متوفی داده که مردگانشان را درون یک تابوت درهتل نگهداری کنند!   

هتل مردگان/زیباترین آرامگاه جهان/رئیس جمهوری که شکارچی بود
                                                     
                                                                         پل زیرآبی آکوداکت ولوومیر        
     
کانال گردی؛

جاده مسیر پارک ملی Zhangjiajie در استان هونان چین     
 
کانال گردی؛

شکار عقاب با نظارت تمساح/ عکاس حیات وحش تصاویری دیدنی از لحظه شکار ماهی توسط عقاب را از دریاچه‌ای که پر تمساح است را شکار کرده این دریاچه در آفریقا جنوبی است.
            
کانال گردی؛

طوفان پاتریشیا که در سال2015ایجاد شد، قدرتمندترین هاریکین ثبت شده در تاریخ نام گرفته است چرا که باد های این طوفان با سرعت سرسام آور345 کیلومتر بر ساعت حرکت میکردند.   
کانال گردی؛

 زیباترین آرامگاه جهان/اقبرستان Père Lachaise پاریس پربازدیدترین آرامگاه در جهان با110هکتار وسعت که دارای گردشگاهای سنگفرش،مسیرهای پوشیده از درخت بوده که صادق هدایت درآن دفن است.

کانال گردی؛     

 جاده زیبای ایروهازاکا در کشور ژاپن، نمونه ای از یکی از زیباترین جاده های جهان با مناظر طبیعی اطراف آن می باشد که به همین دلیل شهرت بسیاری در جهان کسب کرده است.
      
کانال گردی؛

رئیس جمهوری که شکارچی بود/مک کینلی از روسای مهم کشور امریکا پیش از اینکه رییس جمهور شود شکارچی ماهر در شکار کرگدن،گوزن بود،جالب است بدانید حکومت درزمان او بیشترین قدرت را داشت.

کانال گردی؛

برترین عکس میکروسکوپی سال2016/ برترین عکس رقابت جهانی"نیکون" امسال به سلفی میکروسکوپی از یک جنین زبرافیش رسیده‌است که توسط اسکار رویز از آمریکا ثبت شده‌است.

هتل مردگان/زیباترین آرامگاه جهان/رئیس جمهوری که شکارچی بود

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.