شماره 133؛

بهترین و کاربردی‌ترین نرم افزارها از نگاه کاربران +دانلود

در بسته هفتگی دریچه بهترین نرم افزارها از دید شما کاربران گرامی را قرار داده‌ایم.

به گزارش خبرنگار فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها کمتر کسی را می توان پیدا کرد که کاربر گوشی های هوشمند نباشد. ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است.

حال اگر در طول هفته فرصت نمی کنید تا برنامه های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید. در بسته هفتگی، پربازدیدترین و برترین نرم افزارها از دیدگاه شما کاربران را جمع آوری کرده ایم.

بهترین و کاربردی‌ترین نرم افزارها از نگاه کاربران +دانلود


دانلود اسکنر قدرتمند "CamScanner"

در دنیای امروز که استفاده از کاغذ کمتر و کمتر شده و اسناد به صورت دیجیتال نگهداری می‌شود احتمالا همه نیاز دارند یک نسخه دیجیتال از اسناد خود داشته باشند. شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که برای کاری اداری مجبور شده باشید ده‌ها برگه کاغذ را به همراه خود از این سو به آن سو ببرید، یا اینکه در کاری اداری برای حفظ یک نسخه از اسنادتان مجبور باشید مکرر به دفتر نشر آن اداره برای کپی از هر سند مراجعه کنید.

CamScanner

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


محاسبه تعرفه اینترنت Adsl با دانلود نرم افزار سازمان تنظیم مقررات

با گسترش روز افزون استفاده از اینترنت در بین کاربران ایرانی شرکت های مختلف ارائه دهنده اینترنت بسته ها و طرح های مختلف و متفاوتی را ارائه میدهند که بعضا موجب سردرگمی کاربران میشود.

برخی از مشترکین اینترنت نیز از هزینه و کیفیت خدمات ارائه شده راضی نیستند. به همین دلیل وزارت ارتباطات بر اساس شکایات رسیده به سامانه 195 اقدام به ارائه نرم افزار محاسبه تعرفه اینترنت Adsl و WiFi کرده است تا متقاضیان و مشترکین اینترنت از میزان منصفانه تعرفه اینترنت آگاه شوند.
محاسبه تعرفه اینترنت Adsl و WiFi با دانلود نرم افزار رسمی وزارت ارتباطات

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود Photo Grid برترین نرم افزار ویرایش و کلاژ عکس

Photo Grid یک نرم افزار عالی و پرطرفدار با بیش از 100 میلیون کاربر از سراسر دنیا است که در زمینه ی ساخت و ایجاد عکس های کلاژ، لقب بهترین برنامه عکاسی را از آن خود کرده است. 

با استفاده از این نرم افزار می توانید زیباترین، حرفه ای ترین و جذاب ترین عکس های کلاژ را بسازید. با استفاده از اپلیکیشن Photo Grid – Collage Maker شما قادر خواهید بود در سریع ترین زمان ممکن، عکس های موجود در گالری موبایل خود را به یک دیگر بچسبانید، افکت هایی خیره کننده و یا قاب های بسیار زیبا را به آن بیفزایید و یک عکس شبکه ای خارق العاده را بسازید.

Photo Grid

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود "Barcode Scanner"؛ قوی‌ترین بارکدخوان
 

بارکدهای دو  بعدی (QR) یکی از پر کاربردترین بارکدها و ابزارهایی است که شرکت‌های ساخت و تولید و تکنولوژی از آن استفاده می‌کنند. این نوع بارکدها اغلب برای شناسایی محصولات و معرفی وب‌سایت‌های محصول یا شرکت‌ها کاربرد دارند.

با عمومی‌تر شدن این نوع بارکدها و اضافه شدن امکانات مختلف، حال می‌توانید تمامی اطلاعات خود شامل نام، شماره تماس، آدرس وب‌سایت، ایمیل و… در بارکدهای سه بعدی ذخیره و با دوستان و سایر افراد به اشتراک بگذارید.

Barcode Scanner

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید



دانلود Microsoft Outlook؛ مدیریت ایمیل با نرم‌افزار رسمی مایکروسافت

نرم افزار Microsoft Outlook یکی از برنامه های مجموعه آفیس شرکت مایکروسافت است. به وسیله این نرم افزار می توانید در محیطی زیبا و جذاب حساب ایمیل خود را مدیریت کنید. با استفاده از این نرم افزار می توانید صندوق پیام خود را چک کنید، ایمیل ها را ویرایش و برای دیگران ایمیل ارسال کنید.

Microsoft Outlook

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود "Photo Lab PRO"؛ بهترین نرم‌افزار افکت‌گذاری

نرم افزار Photo Lab PRO Photo Editor با دارا بودن امکانات و افکت های بسیار، به یکی از بهترین و پرطرفدار ترین برنامه های ویرایش عکس تبدیل شده است. این نرم افزار با ارائه دادن صدها افکت و فریم به شما این امکان را می دهد که عکس های خلاقانه ای ایجاد کنید و تصاویر را به کاریکاتور تبدیل کنید.

Photo Lab PRO Photo Editor

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود نرم‌افزار رسمی "Microsoft PowerPoint"

Microsoft PowerPoint برنامه اصلی شرکت مایکروسافت پاورپوینت برای گوشی ها و تبلت های اندروید و آی او اس است. با استفاده از این نرم افزار می توانید پاورپوینت را بهتر از همیشه روی تبلت خود مشاهده کنید. هنگامی که شما ارائه ها را ویرایش یا ایجاد می کنید، می توانید از چگونگی نمایش آنها در سراسر کامپیوتر، مک، تبلت و گوشی موبایل مطمئن شوید.

Microsoft PowerPoint

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود"Pushbullet"؛ دریافت اعلان گوشی در کامپیوتر
 

نرم افزار Pushbullet ابزاری ساده برای دریافت تمامی اعلامیه های گوشی در کامپیوتر است. کسانی که زمان زیادی با کامپیوتر کار می کنند ممکن است متوجه گوشی خود نباشند. آنها می توانند با نصب این نرم افزار تمامی اعلان های گوشی از قبیل پیامک ها، تماس ها، پیام هایی که در شبکه های اجتماعی دریافت می کنند و ... را در کامپیوتر خود مشاهده کنند و دیگر نگران از دست دادن هیچ اعلانی نباشند. با استفاده از این نرم افزار می توانید اطلاعات گوشی، فایل ها و حتی اعلان های گوشی خود را به دوستانتان انتقال دهید.

Pushbullet

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


پیش بینی آب و هوا با دانلود "Weather YoWindow"

نرم افزار Weather YoWindow ابزاری عالی برای پیش بینی آب و هوا است. این نرم افزار با 5 میلیون بار دانلود در گوگل پلی یکی از محبوب ترین ابزار های هواشناسی گوشی های هوشمند معرفی شده است. همچنین این نرم افزار کاملا هوشمند است مثلا با توجه به موقعیت زمانی شما برای روز پس زمینه روز و برای شب پس زمینه شب به گوشی شما خواهد بخشید، در لحظات بارانی و یا برفی نرم افزار دقیقا باران و برف را روی گوشی شما شبیه سازی می کند.

Weather YoWindow

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود نسخه جدید "Instagram"
 

اینستاگرام نرم افزاری محبوب و بی نظیر برای گوشی های با سیستم عامل  هوشمند است که می توانید با آن عکس‌هایی با جلوه‌هایی زیبا ایجاد کنید و آنها را با دیگر کاربران شبکه اینستاگرام به اشتراک بگذارید. همچنین قادر خواهید بود هر روز عکس‌های ارسالی دیگر کاربران را تماشا کنید و لذت ببرید.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار