گیلان؛

دستگيري کلاهبردار100 ميليوني در رشت

رئيس پليس آگاهي استان از دستگيري کلاهبردار حرفه ای که به مدت یکسال تحت تعقیب پلیس آگاهی استان بوده در شهر رشت خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازگیلان؛

سرهنگ فرهاد فلاح كريمي در تشريح اين خبر گفت: در پی شکایت تعدادي از شهروندان علیه مرد جوانی که در یک سال اخیر، بعنوان مسافردربستي سوار خودروهاي تاكسي و يا خودرو هاي كرايه درون شهري و برون شهري مي شد و كلاهبرداري مي كرد در دستور كار اين پليس قرار گرفت.

سرهنگ فلاح كريمي با بيان اينكه اين متهم از راننده هاي تاكسي و خودرو هاي عبوري وجه نقدي را به عنوان قرض به بهانه خريد اجناس از مغازه اي در بين راه و ترخيص بيمار اش از بيمارستان در يافت مي كرد و بعد متواري مي شد، گفت: اين متهم پيش از اين كار با ترفند هاي مختلف از مقدار وجه نقد همراه راننده مطلع مي شد و سپس اقدام به درخواست مبلغ مورد نظراش مي كرد.

وي با تصريح براينكه اين مرد در مجموع 100 ميليون ريال از شاكيان كلاهبرداري كرده است، ادامه داد: با انجام اقدامات پليسي اين متهم كه مردي 26ساله بود پس از يكسال تعقيب، شناسايي شد.

فلاح كريمي با تاكيد براينكه تصوير متهم مذكور در دوربين هاي مداربسته مغازه هايي كه به آن ها ورود كرده بوده قرار داشت و توسط پليس شناسايي شد، اضافه كرد: در طي يك اقدام غافلگيرانه اين متهم در محل اختفا اش در يكي از محله هاي رشت دستگير و با تشکیل پرونده به مراجع قضايي معرفي شد.

سرهنگ فلاح كريمي در پايان از رانندگان خواست با توجه به تاريكي هوا از سوار كردن مسافران دربستي به مناطق برون شهر خوداري و هشدارهاي پليس را جدي بگيرند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.