اصفهان؛

حضور 5 هزار دانش آموز دبستانی در اردوی تربیتی "فرمانده دل ها

برگزاری برنامه فرمانده دل ها با هدف شناساندن فرهنگ ایثار و شهادت و مقابله با توطئه‌های دشمنان اسلام می باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرپرست فرهنگسرای پایداری سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان گفت: برنامه فرمانده دل‌ها نام درس یازدهم یکی از کتاب‌های چهارم دبستان می باشد و طرح فرمانده دل ها با هدف شناساندن فرهنگ ایثار و شهادت و مقابله با توطئه‌های دشمنان اسلام ویژه دانش آموزان چهارم ابتدایی برگزار می شود.
سعید صرامی افزود: منظور از فرمانده دل‌ها شهید حسین خرازی است و 5 هزار دانش‌آموز در این طرح شرکت می‌کنند.
وی بیان کرد: در این طرح با همکاری قسمت دانش‌آموزی سپاه صاحب‌الزمان(عج) و آموزش و پرورش استان اصفهان برنامه اردویی آموزشی تدارک دیده شده است
وی ادامه دامه داد: در گلستان شهدای اصفهان چادرهای احرام برپا شده و در آنها به دانش‌آموزان سربند و چفیه توسط مادر شهید داده می‌‎شود که بعد از آن به سه گروهان صداقت، شجاعت و رفاقت تقسیم می‎شوند.
سرپرست فرهنگسرای پایداری سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان گفت: یک نقشه گنج به دانش‌آموزان داده می‌شود که طبق آن باید شهید زینب کمایی که دانش‌آموز چهارم دبستان بوده را پیدا کنند و در نهایت پس از آن سر مزار شهید حسین خرازی مدالی گردن آن‌ها انداخته می‌شود و از غرفه عکس فرهنگسرای پایداری دیدن می‌کنند.
صرامی با بیان اینکه هدف این برنامه، آشنایی با سیره شهید حسین خرازی است، افزود: فرمانده دل ها هر روز در دو سانس 300 نفره برگزار می‌شود که در این برنامه برای آشنایی بیشتر دانش‌آموزان با جنگ تحمیلی کلیپی از شهید عزیزاللهی همراه با نور و صوت پخش می‌شود که برای آن‌ها جذاب است.
گفتنی است: این برنامه در 24 مهر سال جاری آغاز شد و تا 19 آبان ادامه دارد که همه مدارس شهر اصفهان در مقطع چهارم ابتدایی تحت پوشش این طرح هستند.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.